Nouveau chez Audible ?
Résultats lu par "Ken Muench" dans Toutes les catégories
-
-
R.E.D. Marketing
- The Three Ingredients of Leading Brands
- De : Greg Creed, Ken Muench
- Lu par : Greg Creed, Ken Muench
- Durée : 7 h et 30 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Sidestep the marketing books, courses, and even TED talks that offer hypothetical explanations that sound sensible and embrace the proven systematic approach of R.E.D. Marketing, which the recent CEO and current CMO of Yum! Brands applied to lead Taco Bell and KFC to double digit growth. This book, filled with simple frameworks and engaging stories, will help everyone in your company understand what really works for driving sustainable brand growth and business success.
-
R.E.D. Marketing
- The Three Ingredients of Leading Brands
- Lu par : Greg Creed, Ken Muench
- Durée : 7 h et 30 min
- Date de publication : 08/06/2021
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 25,60 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 25,60 € ou 1 crédit audio
-