Couverture de R.E.D. Marketing

R.E.D. Marketing

The Three Ingredients of Leading Brands

Aperçu

Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

R.E.D. Marketing

De : Greg Creed, Ken Muench
Lu par : Greg Creed, Ken Muench
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 25,60 €

Acheter pour 25,60 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

Create breakthrough marketing campaigns by harnessing the power of R.E.D. Marketing: a transparent and flexible methodology straight from marketing powerhouse Yum! Brands.

Sidestep the marketing books, courses, and even TED talks that offer hypothetical explanations that sound sensible and embrace the proven systematic approach of R.E.D. Marketing, which the recent CEO and current CMO of Yum! Brands applied to lead Taco Bell and KFC to double digit growth.

This book, filled with simple frameworks and engaging stories, will help everyone in your company understand what really works for driving sustainable brand growth and business success.

In 2011, Greg Creed had just been elevated from president to CEO of Taco Bell, a brand in deep distress at the time. It was on his shoulders to turn things around quickly along with coauthor and CMO, Ken Muench. Together, they developed the R.E.D (Relevance, Ease, Distinctiveness) method.

It’s simple methodology does not require complicated terms and a PhD to understand, it’s actually quite simple - marketing works in three very different ways:

  • Relevance - Is it relevant to the marketplace?
  • Ease - Is it easy to access and use?
  • Distinction - Does it stand out from competition?

By combining actual examples from Yum! and other recognizable brands of every size around the world with the latest findings in marketing, neuroscience, and behavioral economics, and the author’s own experience marketing three different brands across 120 countries, your brand can set and achieve a truly breakthrough marketing campaign utilizing R.E.D Marketing.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2021 Greg Creed (P)2021 Thomas Nelson
Marketing et ventes
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de R.E.D. Marketing

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.