Nouveau chez Audible ?
Résultats de "Greg Kihlstrom" dans Toutes les catégories
-
-
Priority Is Prediction
- Seven Principles to Guide Enterprises Toward Better Decisions and Greater Outcomes (Priority Is Action)
- De : Greg Kihlstrom
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 5 h et 1 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The stakes have never been higher for enterprise organizations to take decisive action. Yet, to prioritize our actions, we need a reasonable way to predict their outcomes. This means that business leaders need better ways to understand their potential choices, including more actionable data, better predictive models, and feedback loops that allow faster learning over time.
-
Priority Is Prediction
- Seven Principles to Guide Enterprises Toward Better Decisions and Greater Outcomes (Priority Is Action)
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 5 h et 1 min
- Date de publication : 26/11/2024
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Agile Brand Guide (2024 Edition)
- Digital Experience Platforms (Agile Brand Guides)
- De : Greg Kihlstrom
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 3 h et 40 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Digital Experience Platforms (DXPs) enable marketers to create more engaging digital experiences on mobile and desktop devices, and form a core part of a brand’s marketing technology infrastructure. While customers interact with brands on a multitude of channels, an organization’s website and the platform that powers that site are still a critical hub in a brand’s customer experience. This is one of the reasons a DXP is so important.
-
The Agile Brand Guide (2024 Edition)
- Digital Experience Platforms (Agile Brand Guides)
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Série : Agile Brand Guides
- Durée : 3 h et 40 min
- Date de publication : 30/09/2024
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 13,42 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 13,42 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Composable Roadmap
- An Action Plan for Agility in a Modern Digital Marketplace
- De : Chad Solomonson, Greg Kihlstrom
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 1 h et 30 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In the ever-evolving landscape of digital transformation, The Composable Roadmap by Chad Solomonson and Greg Kihlström emerges as a beacon for organizations striving to navigate the complexities of modern technology architectures. This isn't just a book; it's a manifesto for change, a blueprint for building a future where flexibility and agility are at the heart of business operations.
-
The Composable Roadmap
- An Action Plan for Agility in a Modern Digital Marketplace
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 1 h et 30 min
- Date de publication : 17/06/2024
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,24 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,24 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Meaningful Measurement of the Customer Experience, 2nd Edition
- House of the Customer
- De : Greg Kihlstrom
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 3 h et 54 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Customer experience has become the primary method of competitive differentiation between most brands today. While most companies claim that customers and their needs drive decisions and priority within their organizations, when it comes time to prioritize customer needs, it can often be more difficult and less clear exactly how and what to do.
-
Meaningful Measurement of the Customer Experience, 2nd Edition
- House of the Customer
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 3 h et 54 min
- Date de publication : 31/05/2024
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 13,42 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 13,42 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Agile Brand Guide to Customer Data Platforms
- Evaluating, Buying, and Implementing a CDP for Marketers (Agile Brand Guides)
- De : Greg Kihlstrom
- Lu par : Ben Perry
- Durée : 52 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In this first Agile Brand Guide, Customer Data Platforms are explored and demystified. The book explores marketers’ need for a Customer Data Platform, as well as the roles a CDP should play, the different types on the market, as well as how to evaluate and implement a platform once you have selected it.
-
The Agile Brand Guide to Customer Data Platforms
- Evaluating, Buying, and Implementing a CDP for Marketers (Agile Brand Guides)
- Lu par : Ben Perry
- Durée : 52 min
- Date de publication : 21/11/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 3,55 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 3,55 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Digital Delight: Second Edition
- Planning, Measuring, and Optimizing Great Digital Customer and Employee Experiences
- De : Greg Kihlström
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 2 h et 26 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
We are living in the age of experience. With the proliferation of tools that allow better and more holistic design of customer experience and employee experience, comes an increased ability to measure, analyze, and optimize. This new age of increased integration means that successful CX and EX involves many teams and departments within an organization to become successful.
-
Digital Delight: Second Edition
- Planning, Measuring, and Optimizing Great Digital Customer and Employee Experiences
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 2 h et 26 min
- Date de publication : 18/11/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,24 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,24 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Agile Brand Guide to Agile Marketing, Part 1
- Fundamentals
- De : Greg Kihlstrom
- Lu par : E. Kojo Andrews
- Durée : 2 h et 5 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The work of a marketing team continues to expand to include more channels, quicker response times, and more variations of content, offers, and campaigns that personalization demands. Agile marketing can help brands be more nimble and adaptive to both internal and external pressures. Doing this requires a combination of people and processes that utilize methods like Scrum and the related practices and roles associated with creating, managing, and completing work utilizing agile principles.
-
The Agile Brand Guide to Agile Marketing, Part 1
- Fundamentals
- Lu par : E. Kojo Andrews
- Durée : 2 h et 5 min
- Date de publication : 23/02/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,24 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,24 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Priority Is Action
- 7 Principles for Better Strategies, Decisions, and Outcomes
- De : Greg Kihlstrom
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 3 h et 56 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
What do our words truly mean, whether they are posted on a website, spoken on a shareholder call, projected on a wall in an internal meeting, or shared with a customer? While eloquently written prose may inspire and engage any audience for a short time, it is our actions that define both our priorities as well as our future success. Our priorities are what we do not what we saywe’d like to do. This premise forms the foundation of Priority is Action: 7 Principles for Better Strategies, Decisions, and Outcomes.
-
Priority Is Action
- 7 Principles for Better Strategies, Decisions, and Outcomes
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 3 h et 56 min
- Date de publication : 06/02/2024
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 13,42 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 13,42 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Agile Brand Guide: Generative AI
- Effectively Using Artificial Intelligence to Create Compelling Content at Scale (Agile Brand Guides)
- De : Greg Kihlstrom
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 3 h et 16 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
While there is a lot of conversation around artificial intelligence (AI) and its potential applications in marketing and customer experience, there are still more question than answers around how to use it effectively. Within this realm, Generative AI tools that create text, images, or even music and videos are increasingly being evaluated and used by marketing professionals. There remain several aspects to consider when utilizing these tools, however.
-
The Agile Brand Guide: Generative AI
- Effectively Using Artificial Intelligence to Create Compelling Content at Scale (Agile Brand Guides)
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 3 h et 16 min
- Date de publication : 05/12/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 13,42 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 13,42 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Agile Brand Guide to Customer Journey Orchestration
- Evaluating, Buying, and Implementing a CJO Platform for Marketers
- De : Greg Kihlstrom
- Lu par : Ben Perry
- Durée : 1 h et 4 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The Agile Brand Guide to Customer Journey Orchestration Platforms: Evaluating, Buying, and Implementing a CJO for Marketers by Greg Kihlström explores marketers’ need for a customer journey orchestration, as well as the roles a CJO platform should play, the different types on the market, and how to evaluate and implement a platform once you have selected it.
-
The Agile Brand Guide to Customer Journey Orchestration
- Evaluating, Buying, and Implementing a CJO Platform for Marketers
- Lu par : Ben Perry
- Durée : 1 h et 4 min
- Date de publication : 19/01/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,24 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,24 € ou 1 crédit audio
-
-
-
House of the Customer
- A Blueprint for One-to-One, Customer-First, Employee-Driven Business Transformation
- De : Greg Kihlstrom
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 6 h et 24 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Between consumer demands for more personalized and greater data privacy and competitive pressures to provide better omnichannel customer experiences, brands are faced with a dilemma: Build a foundation for the future of customer relationships or lose relevancy in a crowded marketplace.
-
House of the Customer
- A Blueprint for One-to-One, Customer-First, Employee-Driven Business Transformation
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 6 h et 24 min
- Date de publication : 12/01/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Agile Brand Guide: Conversational Marketing
- Evaluating, Buying, and Implementing Chatbots, Conversational AI, and Live Chat for Marketers (Agile Brand Guides)
- De : Greg Kihlstrom
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 1 h et 38 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In this latest audiobook in the best-selling Agile Brand Guide series, the successful planning, implementation, and optimization of several types of real-time communication with customers into an organization’s marketing technology stack is explored. The Agile Brand Guide: Conversational Marketing by best-selling author Greg Kihlström gives marketing professionals a solid overview of the space in a short guide format. The audiobook explores how marketing leaders and aspiring leaders can be successful in their implementation of conversational marketing within the customer experience.
-
The Agile Brand Guide: Conversational Marketing
- Evaluating, Buying, and Implementing Chatbots, Conversational AI, and Live Chat for Marketers (Agile Brand Guides)
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 1 h et 38 min
- Date de publication : 01/09/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,24 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,24 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Agile Brand Guide: Marketing Operations
- Building and Optimizing High-Performing Teams, Processes, and Platforms for Marketers
- De : Greg Kihlstrom
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 1 h et 22 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
This audiobook explores how marketing leaders and aspiring leaders can be successful in their implementation of high-performing and continuously improving marketing teams, and includes insights and interviews with some of the thought leaders in marketing and customer experience....
-
The Agile Brand Guide: Marketing Operations
- Building and Optimizing High-Performing Teams, Processes, and Platforms for Marketers
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 1 h et 22 min
- Date de publication : 14/08/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,24 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,24 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Center of Experience, Second Edition
- A Blueprint for Creating the Experience-Led Enterprise (House of the Customer)
- De : Greg Kihlstrom
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 2 h et 53 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
We find ourselves at an inflection point in the relationship between brands and their audiences, where customers and employees are demanding better and more valuable experiences. Companies must keep up with this demand in order to remain competitive. This includes competition for both customers as well as employees. More importantly, while many organizations have traditionally focused on external-facing initiatives first, it is the ones which start internally that have the greatest potential to provide long-term positive benefits.
-
The Center of Experience, Second Edition
- A Blueprint for Creating the Experience-Led Enterprise (House of the Customer)
- Lu par : Kenneth Montgomery
- Durée : 2 h et 53 min
- Date de publication : 02/11/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,24 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,24 € ou 1 crédit audio
-