Couverture de The Agile Brand Guide to Agile Marketing, Part 1

The Agile Brand Guide to Agile Marketing, Part 1

Fundamentals

Aperçu

Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

The Agile Brand Guide to Agile Marketing, Part 1

De : Greg Kihlstrom
Lu par : E. Kojo Andrews
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 6,24 €

Acheter pour 6,24 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

The work of a marketing team continues to expand to include more channels, quicker response times, and more variations of content, offers, and campaigns that personalization demands. Agile marketing can help brands be more nimble and adaptive to both internal and external pressures. Doing this requires a combination of people and processes that utilize methods like Scrum and the related practices and roles associated with creating, managing, and completing work utilizing agile principles.

In this third book in the best-selling Agile Brand Guide series, agile marketing and concepts surrounding implementing Scrum as a marketing team are defined and demystified.

The Agile Brand Guide to Agile Marketing, Part 1: Fundamentals by Greg Kihlström is now available in print and as an ebook.The book explores marketers’ need for increased performance of their efforts, all while working more collaboratively and cohesively as a team. Through a detailed overview of Scrum practices, roles, and several examples of how to implement these methods in the real world, the book gives a detailed overview for marketers that are new to agile, or have only a limited experience with it.

The book explores marketers’ need for increased performance of their efforts, all while working more collaboratively and cohesively as a team. Through a detailed overview of Scrum practices and roles, along with several examples of how to implement these methods in the real world, the book gives a detailed overview for marketers that are new to agile, or have only a limited experience with it.

The book also features a foreword by Jascha Kaykas-Wolff, President at Lytics and one of the architects of Sprint Zero, the organizing event where the Agile Marketing Manifesto was drafted.

©2023 The Agile Brand (P)2023 The Agile Brand
Gestion de projet Marketing et ventes
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de The Agile Brand Guide to Agile Marketing, Part 1

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.