Logos Institute Best Practices Series
2 titres dans la sérieThe Agony of Decision: Mental Readiness and Leadership in a Crisis Description
-
Volume 1 de la série
-
The Agony of Decision: Mental Readiness and Leadership in a Crisis
- Logos Institute Best Practices Series, Book 1
- De : Helio Fred Garcia
- Lu par : Andy Waits
- Durée : 6 h et 13 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The Agony of Decision was named one of the best crisis management books of all time by Book Authority, the world's leading site for nonfiction recommendations. Book Authority had previously named it one of the Best New Crisis Management Books of 2018. This book is about how leaders and the organizations they lead can maintain reputation, trust, confidence, financial and operational strength, and competitive advantage in a crisis. First, by thinking clearly; second by making smart choices; and third by executing those choices effectively.
-
The Agony of Decision: Mental Readiness and Leadership in a Crisis
- Logos Institute Best Practices Series, Book 1
- Lu par : Andy Waits
- Durée : 6 h et 13 min
- Date de publication : 27/09/2018
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
Volume 2 de la série
-
Five Frequencies: Leadership Signals that Turn Culture Into Competitive Advantage
- Logos Institute Best Practices Series, Book 2
- De : Jeff Grimshaw, Tanya Mann, Lynne Viscio, and others
- Lu par : Vivienne Brown
- Durée : 5 h et 9 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Your organization’s culture: It’s either an asset or a liability. At this very moment, it’s either lifting your business performance or “eating your strategy for breakfast”. How do you ensure it’s the former, not the latter? Listen to find out more...To make a bad culture good, or a good culture great, you’ve got to deliberately transmit strong and steady signals. This guide shows you how.
-
Five Frequencies: Leadership Signals that Turn Culture Into Competitive Advantage
- Logos Institute Best Practices Series, Book 2
- Lu par : Vivienne Brown
- Durée : 5 h et 9 min
- Date de publication : 03/08/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-