Nouveau chez Audible ?
Résultats lu par "Tien Tzuo" dans Toutes les catégories
-
-
Subscribed
- Why the Subscription Model Will Be Your Company's Future - and What to Do About It
- De : Tien Tzuo, Gabe Weisert
- Lu par : Dan Woren, Tien Tzuo
- Durée : 7 h et 41 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Subscription companies are growing nine times faster than the S&P 500. Why? Because unlike product companies, subscription companies know their customers. A happy subscriber base is the ultimate economic moat. Today's consumers prefer the advantages of access over the hassles of maintenance. Simply put, the world is shifting from products to services. As the CEO of the world's largest subscription management platform, Tien Tzuo has helped hundreds of companies transition from relying on individual sales to building customer-centric, recurring-revenue businesses.
-
-
Superficiel dans le traitement
- Écrit par : Tony le 10/03/2019
-
Subscribed
- Why the Subscription Model Will Be Your Company's Future - and What to Do About It
- Lu par : Dan Woren, Tien Tzuo
- Durée : 7 h et 41 min
- Date de publication : 05/06/2018
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 22,00 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 22,00 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Subscribed
- De : Tien Tzuo, Gabe Weisert
- Lu par : Tien Tzuo, Dan Woren
- Durée : 7 h et 41 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Today's consumers prefer the advantages of access over the hassles of ownership. It's not just Internet services like Netflix and Spotify; even industrial firms like GE and Caterpillar are reinventing themselves as solutions providers. Whether you sell software, clothes, insurance, or industrial machines, you need to master the transition to the subscription model. Adapting to the subscription economy takes more than just deciding to sell subscriptions instead of products. You'll have to reinvent your company from the inside out - from your accounting to your entire IT architecture.
-
Subscribed
- Lu par : Tien Tzuo, Dan Woren
- Durée : 7 h et 41 min
- Date de publication : 07/06/2018
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 19,58 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 19,58 € ou 1 crédit audio
-