Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

Aperçu
  • Subscribed

  • Why the Subscription Model Will Be Your Company's Future - and What to Do About It
  • De : Tien Tzuo, Gabe Weisert
  • Lu par : Dan Woren, Tien Tzuo
  • Durée : 7 h et 41 min
  • 4,4 out of 5 stars (5 notations)

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

Subscribed

De : Tien Tzuo, Gabe Weisert
Lu par : Dan Woren, Tien Tzuo
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 22,00 €

Acheter pour 22,00 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.

Description

Companies like Netflix, Spotify, and Salesforce are just the tip of the iceberg for the subscription model. The real transformation - and the real opportunity - is just beginning.

Subscription companies are growing nine times faster than the S&P 500. Why? Because unlike product companies, subscription companies know their customers. A happy subscriber base is the ultimate economic moat.

Today's consumers prefer the advantages of access over the hassles of maintenance, from transportation (Uber, Surf Air), to clothing (Stitch Fix, Eleven James), to razor blades and makeup (Dollar Shave Club, Birchbox). Companies are similarly demanding easier, long-term solutions, trading their server rooms for cloud storage solutions like Box. Simply put, the world is shifting from products to services.

But how do you turn customers into subscribers? As the CEO of the world's largest subscription management platform, Tien Tzuo has helped hundreds of companies transition from relying on individual sales to building customer-centric, recurring-revenue businesses. His core message in Subscribed is simple: Ready or not, excited or terrified, you need to adapt to the Subscription Economy - or risk being left behind.

Tzuo shows how to use subscriptions to build lucrative, ongoing one-on-one relationships with your customers. This may require reinventing substantial parts of your company, from your accounting practices to your entire IT architecture, but the payoff can be enormous. Just look at the case studies:

  • Adobe transitions from selling enterprise software licenses to offering cloud-based solutions for a flat monthly fee, and quadruples its valuation.
  • Fender evolves from selling guitars one at a time to creating lifelong musicians by teaching beginners to play, and keeping them inspired for life.
  • Caterpillar uses subscriptions to help solve problems - it's not about how many tractors you can rent, but how much dirt you need to move.

In Subscribed, you'll learn how these companies made the shift, and how you can transform your own product into a valuable service with a practical, step-by-step framework. Find out how how you can prepare and prosper now, rather than trying to catch up later.

Includes a bonus PDF with charts, images, and graphs.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2018 Tien Tzuo and Gabe Weisert (P)2018 Penguin Audio
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Subscribed

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.
    Global
    • 4.5 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      3
    • 4 étoiles
      1
    • 3 étoiles
      1
    • 2 étoiles
      0
    • 1 étoile
      0
    Interprétation
    • 5 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      3
    • 4 étoiles
      1
    • 3 étoiles
      0
    • 2 étoiles
      0
    • 1 étoile
      0
    Histoire
    • 4 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      2
    • 4 étoiles
      1
    • 3 étoiles
      1
    • 2 étoiles
      0
    • 1 étoile
      0

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Trier par :
    Filtrer
    • Global
      3 out of 5 stars
    • Interprétation
      4 out of 5 stars
    • Histoire
      3 out of 5 stars

    Superficiel dans le traitement

    Le sujet de fond est juste, mais traité ici de manière superficielle, sans vous aider à comprendre les mécanismes de l'abonnement. Le livre donne le sentiment d'être un publi-redaction pour zuora

    Une erreur s'est produite. Réessayez dans quelques minutes.

    Merci. Votre vote a été pris en compte.

    Vous avez donné votre avis sur cette évaluation !