Nouveau chez Audible ?
Résultats lu par "Nicholas Tichovsky" dans Toutes les catégories
-
-
At Your Service
- How to Attract New Customers, Increase Sales, and Grow Your Business Using Simple Customer Service Techniques
- De : Frank Eliason
- Lu par : Nicholas Tichovsky
- Durée : 7 h et 7 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Technology and social media tools have made it easier than ever for companies to communicate with consumers. They can listen and join in on conversations, solve problems, get instant feedback about their products and services, and more. So why, then, are most companies not doing this? Instead, it seems as if customer service is at an all-time low, and that the few companies who are choosing to focus on their customers are experiencing a great competitive advantage. At Your Service explains the importance of refocusing your business on your customers and your employees.
-
At Your Service
- How to Attract New Customers, Increase Sales, and Grow Your Business Using Simple Customer Service Techniques
- Lu par : Nicholas Tichovsky
- Durée : 7 h et 7 min
- Date de publication : 09/07/2020
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-