Nouveau chez Audible ?
Résultats lu par "Jason DeFillippo" dans Toutes les catégories
-
-
How to Write a Top 1% Business Newsletter
- 7 Ways to Differentiate Your Content
- De : Category Pirates, Nicolas Cole, Eddie Yoon, and others
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 54 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Short, sweet, and jam-packed with incredibly valuable insights, this “mini-book” is a goldmine of mental pivots and actionable insights that will help you cut through the noise of your industry and become a voice of thought leadership at scale.
-
How to Write a Top 1% Business Newsletter
- 7 Ways to Differentiate Your Content
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 54 min
- Date de publication : 23/11/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 3,55 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 3,55 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The 22 Laws of Category Design
- Name & Claim Your Niche, Share Your POV, and Move the World from Where It Is to Somewhere Different
- De : Category Pirates, Christopher Lochhead, Eddie Yoon, and others
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 5 h et 59 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
This book is for a very small percentage of business people. You see, most people in business are not trying to use Category Design to create a new category that changes the future and generates exponential new value. Instead, many people in business are trying to “not get fired.” Many people want to go to work, make a contribution, and go home.
-
The 22 Laws of Category Design
- Name & Claim Your Niche, Share Your POV, and Move the World from Where It Is to Somewhere Different
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 5 h et 59 min
- Date de publication : 30/06/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Snow Leopard
- How Legendary Writers Create a Category of One
- De : Category Pirates, Nicolas Cole, Christopher Lochhead, and others
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 7 h et 26 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Whether you are a writer, creator, entrepreneur, executive, public speaker, investor, or industry thought leader, Snow Leopard is your guide for becoming known for a niche you own.
-
Snow Leopard
- How Legendary Writers Create a Category of One
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 7 h et 26 min
- Date de publication : 15/02/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Art of Fresh Thinking
- How to Create Obvious & Non-Obvious Content
- De : Category Pirates, Christopher Lochhead, Eddie Yoon, and others
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 1 h
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Almost all thinking is reflexive (having an unconscious “reflex” in response) versus “reflective” (taking a moment to consciously reflect on how the past may have created a preexisting mental model keeping you from considering a new and different future).
-
The Art of Fresh Thinking
- How to Create Obvious & Non-Obvious Content
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 1 h
- Date de publication : 05/12/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,24 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,24 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Christmas Gift Growth Strategy
- How to Turn the Holiday into a Lightning Strike Marketing Event for Your Superconsumers
- De : Category Pirates, Christopher Lochhead, Eddie Yoon, and others
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 41 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Christmas is a lightning strike for Christianity (not unlike how Salesforce created Dreamforce, their yearly conference). It happens once per year, and introduces the masses to the POV of Christianity ("Jesus died for our sins") without requiring any real religious participation. If you want to go to Christmas Eve mass, churches are open. And if you just want to Amazon Prime a bunch of gifts for your nieces and nephews and get drunk on spiked eggnog, God bless you!
-
The Christmas Gift Growth Strategy
- How to Turn the Holiday into a Lightning Strike Marketing Event for Your Superconsumers
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 41 min
- Date de publication : 28/11/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 3,55 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 3,55 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Content Pyramid
- The 5 Levels of Becoming a Legendary Writer, Creator, and Thought Leader
- De : Category Pirates, Christopher Lochhead, Nicolas Cole, and others
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 45 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Short, sweet, and jam-packed with incredibly valuable insights, this “mini-book” shares unique insight into what it takes to become a thought leader and successfully build a unique and differentiated category.
-
The Content Pyramid
- The 5 Levels of Becoming a Legendary Writer, Creator, and Thought Leader
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 45 min
- Date de publication : 21/11/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 3,55 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 3,55 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Rethinking Black Friday
- A Different Approach to Discounting, Couponing, and Short-Term Marketing Promotions
- De : Category Pirates, Christopher Lochhead, Eddie Yoon, and others
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 31 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
A small start-up based in Chicago came up with a radically different idea to help small businesses generate buzz, awareness, and customer acquisition. These digital coupons were called Groupons. Ten years later, Groupon has become a thing of the past, with a market cap of less than $1 billion.
-
Rethinking Black Friday
- A Different Approach to Discounting, Couponing, and Short-Term Marketing Promotions
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 31 min
- Date de publication : 14/11/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 3,55 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 3,55 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Category Design Toolkit: Beyond Marketing
- 15 Frameworks for Creating & Dominating Your Niche
- De : Category Pirates, Christopher Lochhead, Eddie Yoon, and others
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 8 h et 48 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Over the past 20 years, category creation and category design has gone from being a little-known "positioning" secret from advertising legends like David Ogilvy, Leo Burnett, Al Ries, Jack Trout, Gary Halbert, and more, to now becoming the single most in-demand skill among business leaders, Fortune 500 executives, Silicon Valley entrepreneurs, marketers, and even the next generation of digital creators.
-
The Category Design Toolkit: Beyond Marketing
- 15 Frameworks for Creating & Dominating Your Niche
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 8 h et 48 min
- Date de publication : 19/04/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Big Product Lie
- De : Category Pirates, Christopher Lochhead, Nicolas Cole, and others
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 53 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Short, sweet, and jam-packed with incredibly valuable insights, this audiobook busts common product myths and shows how to make a place in the world for your product.
-
The Big Product Lie
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 53 min
- Date de publication : 16/02/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 3,55 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 3,55 € ou 1 crédit audio
-
-
-
A Marketer's Guide to Category Design
- How to Escape the "Better" Trap, Dam the Demand, and Launch a Lightning Strike Strategy
- De : Category Pirates, Christopher Lochhead, Eddie Yoon, and others
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 4 h et 18 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
A mediocre category designer will beat a world-class marketer every day of the week. The reason is because all marketing sits within a context. "He or she who frames the problem owns the solution." Without this context—without a category—your marketing becomes nothing but screaming, shouting, and pitching customers with deals, discounts, and other short-term tactics in the hopes of landing a sale.
-
A Marketer's Guide to Category Design
- How to Escape the "Better" Trap, Dam the Demand, and Launch a Lightning Strike Strategy
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 4 h et 18 min
- Date de publication : 12/05/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 13,42 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 13,42 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Lightning Strike Strategy
- How to Plan an Annual Marketing Strategy that Solidifies Your Leadership Position
- De : Category Pirates, Nicolas Cole, Christopher Lochhead, and others
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 1 h et 13 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Short, sweet, and jam-packed with incredibly valuable insights, this audiobook explains why year-long marketing should not be your dominant focus, and explains the exponential benefits of mattering to your most loyal customers just a few times per year.
-
The Lightning Strike Strategy
- How to Plan an Annual Marketing Strategy that Solidifies Your Leadership Position
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 1 h et 13 min
- Date de publication : 17/01/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,24 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,24 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The 8 Category Levers
- How To Build a Massive, Pacific Ocean-Sized Differentiation Moat
- De : Category Pirates, Eddie Yoon, Nicolas Cole, and others
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 52 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Short, sweet, and jam-packed with incredibly valuable insights, this audiobook is an actionable guide to creating massive differentiation in your business.
-
The 8 Category Levers
- How To Build a Massive, Pacific Ocean-Sized Differentiation Moat
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 52 min
- Date de publication : 17/01/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 3,55 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 3,55 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Content-Free Marketing
- How Marketers Got Duped into Saying Nothing, Everywhere (And Why It Is a Legendary Opportunity)
- De : Category Pirates, Nicolas Cole, Eddie Yoon, and others
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 48 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The content marketing category is a $400 billion industry. And it’s estimated that by 2024, the content marketing industry will grow by another $270 billion, bringing the grand total to nearly $700 billion. But how much of the content being created (especially by enterprise companies and B2C companies) is actually worth reading? The truth is, most of it isn't.
-
Content-Free Marketing
- How Marketers Got Duped into Saying Nothing, Everywhere (And Why It Is a Legendary Opportunity)
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 48 min
- Date de publication : 11/01/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 3,55 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 3,55 € ou 1 crédit audio
-
-
-
A Super of 1 Is a Super of 9
- How to Use Superconsumer Data to Anticipate New Areas of Business Growth
- De : Category Pirates, Eddie Yoon, Christopher Lochhead, and others
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 55 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In 2016, Category Pirate Eddie Yoon wrote the seminal book on business growth, called Superconsumers. A Superconsumer is the kind of person who knows your category better than anyone else—and as a result, is willing to spend 30 percent to 70 percent more with you than other less enthusiastic customers. And in this “mini-book,” the pirates follow up with an equally groundbreaking discovery: A Super of one category is also a Super of nine others.
-
A Super of 1 Is a Super of 9
- How to Use Superconsumer Data to Anticipate New Areas of Business Growth
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 55 min
- Date de publication : 11/01/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 3,55 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 3,55 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Writer Business Models
- How Writers, Creators, And Thought Leaders Monetize
- De : Category Pirates, Nicolas Cole, Christopher Lochhead, and others
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 1 h et 34 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Some writers don’t want to think about the money side. The question of how to monetize as a writer, creator, and thought leader is a bit loaded—because it requires you to address a deeper question, first.
-
Writer Business Models
- How Writers, Creators, And Thought Leaders Monetize
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 1 h et 34 min
- Date de publication : 11/01/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,24 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,24 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Position Yourself or Be Positioned
- The Personal Category Design Playbook
- De : Christopher Lochhead, Eddie Yoon, Nicolas Cole
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 48 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Oprah Winfrey is not a brand. Oprah is a Black woman who was born into poverty in Mississippi to a single teenage mother who used her challenging and troubling childhood to inspire her to create a new category of television talk show that evangelized a more intimate, emotional, and confessional form of media. She did something different.
-
Position Yourself or Be Positioned
- The Personal Category Design Playbook
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 48 min
- Date de publication : 10/01/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 3,55 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 3,55 € ou 1 crédit audio
-
-
-
A New Category of Human
- How Native Digitals Are Transforming the $6 Trillion "Stuff" Business
- De : Category Pirates, Nicolas Cole, Christopher Lochhead, and others
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 36 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Category Neglect doesn’t come from people being stupid or lacking sufficient data and resources to spot the headwinds and tailwinds of the future. It comes from a refusal to acknowledge which direction the wind is really blowing.
-
A New Category of Human
- How Native Digitals Are Transforming the $6 Trillion "Stuff" Business
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 36 min
- Date de publication : 19/12/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 3,55 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 3,55 € ou 1 crédit audio
-
-
-
How to Create a Category as a Small “e” Entrepreneur
- Seven Legendary Ways to Niche Down
- De : Category Pirates, Nicolas Cole, Eddie Yoon, and others
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 1 h
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
One of the most common questions entrepreneurs and small business owners ask is, “how do I create a category if I’m not a heavily funded startup, or some massively successful company? How can someone like me create a category of my own?” This reveals maybe the single greatest benefit of category design: anyone can do it, at any stage of their life.
-
How to Create a Category as a Small “e” Entrepreneur
- Seven Legendary Ways to Niche Down
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 1 h
- Date de publication : 15/12/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,24 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,24 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Martin Cooper: The Purpose of Technology
- The Father of the Cell Phone on Making Technology More Efficient and Accessible for All
- De : Category Pirates, Nicolas Cole, Eddie Yoon, and others
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 23 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In 1973, Martin Cooper invented the cell phone. How? He started with a problem (the Chicago police needed an alternative to bulky two-way radios). He synchronized the magic triangle (product, company, and category design). He executed a lightning strike (a publicized call to his top competitor). And he won the category.
-
Martin Cooper: The Purpose of Technology
- The Father of the Cell Phone on Making Technology More Efficient and Accessible for All
- Lu par : Jason DeFillippo
- Durée : 23 min
- Date de publication : 12/12/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 3,55 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 3,55 € ou 1 crédit audio
-