Nouveau chez Audible ?
Résultats lu par "David Avrin" dans Toutes les catégories
-
-
Ridiculously Easy to Do Business With
- A Practical Guide to Giving Customers What They Want--When and How They Want It
- De : David Avrin
- Lu par : David Avrin
- Durée : 3 h et 38 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
To future-proof your business, you need to do more than merely offer high-quality and great service. You need to become Ridiculously Easy to Do Business With. This practical guide offers over two dozen categories of policies and behaviors that cause "friction" (frustration) for your customers and clients. If left unaddressed, you will undoubtedly see a steady exodus of customers as they seek more accommodating and aligned alternatives. Customers will leave you for competitors if you give them a reason to.
-
Ridiculously Easy to Do Business With
- A Practical Guide to Giving Customers What They Want--When and How They Want It
- Lu par : David Avrin
- Durée : 3 h et 38 min
- Date de publication : 17/09/2024
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 12,56 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 12,56 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Visibility Marketing
- The No-Holds-Barred Truth About What It Takes to Grab Attention, Build Your Brand, and Win New Business
- De : David Avrin, Jeffrey Gitomer - foreword
- Lu par : David Avrin
- Durée : 5 h et 14 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The landscape is littered with the corpses of great products and strong companies that died because of crappy marketing. Why do so many companies fail so miserably? Why do high-priced ad agencies and marketing firms keep spitting out stupid campaigns? Too many in business have failed to recognize the shift that has happened right under their noses. It's not so much that people have changed; it's that the business landscape has changed - dramatically.
-
Visibility Marketing
- The No-Holds-Barred Truth About What It Takes to Grab Attention, Build Your Brand, and Win New Business
- Lu par : David Avrin
- Durée : 5 h et 14 min
- Date de publication : 27/12/2015
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 22,62 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 22,62 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Why Customers Leave (and How to Win Them Back)
- (24 Reasons People Are Leaving You for Competitors, and How to Win Them Back*)
- De : David Avrin, Larry Winget - foreword
- Lu par : David Avrin
- Durée : 5 h et 24 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Discover the 24 reasons people are leaving you for competitors and how to win them back. In Why Customers Leave, popular customer experience and marketing speaker David Avrin makes a compelling case for customer experience as a bankable differentiator in an era of vast marketplace choices. The book lays out the reasons for the recent shift in customer mindset and expectation, illustrates the myriad ways that companies inadvertently drive customers and prospects to competitors, and offers a multitude of creative strategies and tactics to attract and retain new prospects.
-
Why Customers Leave (and How to Win Them Back)
- (24 Reasons People Are Leaving You for Competitors, and How to Win Them Back*)
- Lu par : David Avrin
- Durée : 5 h et 24 min
- Date de publication : 01/04/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 22,44 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 22,44 € ou 1 crédit audio
-