Nouveau chez Audible ?
Résultats de "Thomas H Davenport" dans Toutes les catégories
-
-
HBR's 10 Must Reads on AI, Analytics, and the New Machine Age
- HBR's 10 Must Reads Series
- De : Harvard Business Review, Michael E. Porter, Thomas H. Davenport, and others
- Lu par : Shawn Compton, Teri Schnaubelt
- Durée : 5 h et 25 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In this book, you'll learn how: data science, driven by artificial intelligence and machine learning, is yielding unprecedented business insights; blockchain has the potential to restructure the economy; drones and driverless vehicles are becoming essential tools; 3-D printing is making new business models possible; augmented reality is transforming retail and manufacturing; smart speakers are redefining the rules of marketing; and humans and machines are working together to reach new levels of productivity.
-
HBR's 10 Must Reads on AI, Analytics, and the New Machine Age
- HBR's 10 Must Reads Series
- Lu par : Shawn Compton, Teri Schnaubelt
- Série : HBR's 10 Must Reads series
- Durée : 5 h et 25 min
- Date de publication : 26/11/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Artificial Intelligence
- The Insights You Need from Harvard Business Review
- De : Harvard Business Review, Thomas H Davenport, Erik Brynjolfsson, and others
- Lu par : Jonathan Todd Ross
- Durée : 3 h et 31 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
From making faster, better decisions to automating rote work to enabling robots to respond to emotions, AI and machine learning are already reshaping business and society. What should you and your company be doing today to ensure that you're poised for success and keeping up with your competitors in the age of AI? Artificial Intelligence: The Insights You Need from Harvard Business Review brings you today's most essential thinking on AI and explains how to launch the right initiatives at your company to capitalize on the opportunity of the machine intelligence revolution.
-
Artificial Intelligence
- The Insights You Need from Harvard Business Review
- Lu par : Jonathan Todd Ross
- Série : HBR Insights Series
- Durée : 3 h et 31 min
- Date de publication : 17/09/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 12,56 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 12,56 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The AI Advantage
- How to Put the Artificial Intelligence Revolution to Work (Management on the Cutting Edge)
- De : Thomas H. Davenport, Paul Michelman - editor
- Lu par : Jonathan Todd Ross
- Durée : 8 h et 40 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In The AI Advantage, Thomas Davenport offers a guide to using artificial intelligence in business. He describes what technologies are available and how companies can use them for business benefits and competitive advantage. He cuts through the hype of the AI craze - remember when it seemed plausible that IBM's Watson could cure cancer? - to explain how businesses can put artificial intelligence to work now, in the real world.
-
The AI Advantage
- How to Put the Artificial Intelligence Revolution to Work (Management on the Cutting Edge)
- Lu par : Jonathan Todd Ross
- Durée : 8 h et 40 min
- Date de publication : 27/08/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 22,44 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 22,44 € ou 1 crédit audio
-
-
-
All Hands on Tech
- The AI-Powered Citizen Revolution
- De : Ian Barkin, Thomas H Davenport, Chase Davenport
- Lu par : Brian Telestai
- Durée : 9 h et 36 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Dive into a future of work where technology empowers everyone to be a creator and builder with All Hands on Tech. This pivotal book offers a comprehensive look into the role of citizen developers—business domain experts who are driving IT-enabled innovation using technology previously reserved for professional technologists. Through case studies of citizens and citizen-enabled enterprises, the authors demonstrate how emerging technology bestows unprecedented power on these individuals and unprecedented value on the organizations that channel their efforts.
-
All Hands on Tech
- The AI-Powered Citizen Revolution
- Lu par : Brian Telestai
- Durée : 9 h et 36 min
- Date de publication : 19/11/2024
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 12,56 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 12,56 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Competing on Analytics
- The New Science of Winning
- De : Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris
- Lu par : L. J. Ganser
- Durée : 10 h et 50 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
From two pioneers in business analytics, an update of the classic book on how analytics and business intelligence are transforming competition and how leading organizations build and compete on an analytical capability. Leading companies are doing more than just collecting and storing data in large quantities - they're now driving their competitive strategies based on data-driven insights. In Competing on Analytics, Davenport and Harris explain how analytics are transforming the basis of competition in industry after industry.
-
Competing on Analytics
- The New Science of Winning
- Lu par : L. J. Ganser
- Durée : 10 h et 50 min
- Date de publication : 19/09/2017
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 26,85 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 26,85 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Sentient Enterprise
- The Evolution of Business Decision Making
- De : Oliver Ratzesberger, Mohanbir Sawhney, Thomas H. Davenport - foreword
- Lu par : Walter Dixon
- Durée : 5 h et 4 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Mohan and Oliver have been very fortunate to have intimate views into the data challenges that face the largest organizations and institutions across every possible industry - and what they have been hearing about for some time is how the business needs to use data and analytics to their advantage. To really address the data concerns of today's enterprise, they wanted to find a way to help enterprises achieve the success they seek. Not as a prescriptive process - but a methodology to become agile and leverage data and analytics to drive a competitive advantage.
-
The Sentient Enterprise
- The Evolution of Business Decision Making
- Lu par : Walter Dixon
- Durée : 5 h et 4 min
- Date de publication : 12/05/2020
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 12,56 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 12,56 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Big Data at Work
- Dispelling the Myths, Uncovering the Opportunities
- De : Thomas H. Davenport
- Lu par : Joe Barrett
- Durée : 6 h et 3 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Go ahead, be skeptical about big data. The author was - at first. When the term "big data" first came on the scene, best-selling author Tom Davenport ( Competing on Analytics, Analytics at Work) thought it was just another example of technology hype. But his research in the years that followed changed his mind. Now, in clear, conversational language, Davenport explains what big data means - and why everyone in business needs to know about it.
-
Big Data at Work
- Dispelling the Myths, Uncovering the Opportunities
- Lu par : Joe Barrett
- Durée : 6 h et 3 min
- Date de publication : 13/09/2016
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 20,79 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 20,79 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Judgment Calls
- Twelve Stories of Big Decisions and the Teams That Got Them Right
- De : Thomas H Davenport, Brook Manville
- Lu par : Don Hagen
- Durée : 8 h et 1 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Despite the dizzying amount of data at our disposal today - and an increasing reliance on analytics to make the majority of our decisions - many of our most critical choices still come down to human judgment. This fact is fundamental to organizations whose leaders must often make crucial decisions: to do this they need the best available insights. This book introduces a model that taps the collective judgment of an organization so that the right decisions are made, and the entire organization profits.
-
Judgment Calls
- Twelve Stories of Big Decisions and the Teams That Got Them Right
- Lu par : Don Hagen
- Durée : 8 h et 1 min
- Date de publication : 09/04/2012
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 25,13 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 25,13 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Keeping Up with the Quants
- Your Guide to Understanding and Using Analytics
- De : Thomas H. Davenport, Jinho Kim
- Lu par : Alan Sklar
- Durée : 7 h et 51 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Welcome to the age of data. No matter your interests (sports, movies, politics), your industry (finance, marketing, technology, manufacturing), or the type of organization you work for (big company, nonprofit, small start-up) - your world is awash with data. As a successful manager today, you must be able to make sense of all this information. You need to be conversant with analytical terminology and methods and able to work with quantitative information. This audiobook promises to become your "quantitative literacy" guide.
-
Keeping Up with the Quants
- Your Guide to Understanding and Using Analytics
- Lu par : Alan Sklar
- Durée : 7 h et 51 min
- Date de publication : 14/05/2014
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 22,85 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 22,85 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Thinking for a Living
- How to Get Better Performances And Results from Knowledge Workers
- De : Thomas H. Davenport
- Lu par : Thomas H. Davenport
- Durée : 6 h et 48 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Knowledge workers are the innovators, designers and marketers of your company's products and services. They are the highly paid strategists, executives, and IT specialists whose ideas and expertise fuel your success. But are they delivering their best performance?
-
Thinking for a Living
- How to Get Better Performances And Results from Knowledge Workers
- Lu par : Thomas H. Davenport
- Durée : 6 h et 48 min
- Date de publication : 02/10/2006
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 18,85 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 18,85 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Only Humans Need Apply
- Winners and Losers in the Age of Smart Machines
- De : Thomas H. Davenport, Julia Kirby
- Lu par : Shawn Compton
- Durée : 10 h et 9 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In Only Humans Need Apply, Thomas Hayes Davenport and Julia Kirby reframe the conversation about automation, arguing that the future of increased productivity and business success isn't either human or machine. It's both. The key is augmentation, utilizing technology to help humans work better, smarter, and faster. Instead of viewing these machines as competitive interlopers, we can see them as partners and collaborators in creative problem solving as we move into the next era.
-
Only Humans Need Apply
- Winners and Losers in the Age of Smart Machines
- Lu par : Shawn Compton
- Durée : 10 h et 9 min
- Date de publication : 24/03/2020
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 18,85 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 18,85 € ou 1 crédit audio
-
-
-
HBR's 10 Must Reads 2017
- The Definitive Management Ideas of the Year from Harvard Business Review (HBR's 10 Must Reads Series)
- De : Harvard Business Review, Clayton M. Christensen, Adam Grant, and others
- Lu par : Jonathan Yen
- Durée : 5 h et 59 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
With authors from Clayton M. Christensen to Adam Grant and company examples from Intel to Uber, HBR's 10 Must Reads 2017 brings the most important management conversations to your fingertips.
-
HBR's 10 Must Reads 2017
- The Definitive Management Ideas of the Year from Harvard Business Review (HBR's 10 Must Reads Series)
- Lu par : Jonathan Yen
- Durée : 5 h et 59 min
- Date de publication : 20/02/2024
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Working with AI
- Real Stories of Human-Machine Collaboration (Management on the Cutting Edge)
- De : Thomas H. Davenport, Steven M. Miller
- Lu par : Tim Andres Pabon
- Durée : 8 h et 50 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
This book breaks through both the hype and the doom-and-gloom surrounding automation and the deployment of artificial intelligence-enabled—“smart”—systems at work. Management and technology experts Thomas Davenport and Steven Miller show that, contrary to widespread predictions, prescriptions, and denunciations, AI is not primarily a job destroyer. Rather, AI changes the way we work—by taking over some tasks but not entire jobs, freeing people to do other, more important and more challenging work.
-
Working with AI
- Real Stories of Human-Machine Collaboration (Management on the Cutting Edge)
- Lu par : Tim Andres Pabon
- Durée : 8 h et 50 min
- Date de publication : 06/12/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-