Nouveau chez Audible ?
Résultats de "David L. Hancock" dans Toutes les catégories
-
-
The Entrepreneurial Author
- Achieving Success and Balance as a Writer in the 21st Century
- De : David L. Hancock, Jay Conrad Levinson
- Lu par : Michael Drew Shaw
- Durée : 3 h et 46 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The face of publishing has changed drastically in recent years, and the 21st century promises to bring the most dramatic alterations to the publishing paradigm to date, calling for an overall revision of the structures and attitudes with which authors set up shop. By following the way of The Entrepreneurial Author, new and seasoned authors alike will discover that achieving and maintaining a professionally and personally balanced life is the way to achieve emotional and financial success, now and in the 21st century.
-
The Entrepreneurial Author
- Achieving Success and Balance as a Writer in the 21st Century
- Lu par : Michael Drew Shaw
- Durée : 3 h et 46 min
- Date de publication : 23/07/2012
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 14,81 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 14,81 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Guerrilla Marketing for Writers
- 100 No-Cost, Low-Cost Weapons for Selling Your Work
- De : Jay Conrad Levinson, Rick Frishman, Michael Larsen, and others
- Lu par : Rob Vlock
- Durée : 9 h et 3 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Because the battle begins before a book even hits the shelves, an author needs every weapon to get ahead of the competition. Guerrilla Marketing for Writers is packed with proven insights and advice, it details 100 “Classified secrets” that will help authors sell their work before and after it’s published. This life range of weapons—practical low-cost and no-cost marketing techniques—will help authors design a powerful strategy for strengthening their proposals, promoting their books, and maximizing their sales.
-
Guerrilla Marketing for Writers
- 100 No-Cost, Low-Cost Weapons for Selling Your Work
- Lu par : Rob Vlock
- Durée : 9 h et 3 min
- Date de publication : 02/02/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 13,83 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 13,83 € ou 1 crédit audio
-