The ABCs of the Customer Journey: A Beginner's Guide to Automation, Branding and Customer Service
Impossible d'ajouter des articles
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Acheter pour 13,42 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
-
Lu par :
-
Hank Hoffmeier
-
De :
-
Hank Hoffmeier
À propos de cette écoute
Learn how to build a solid business foundation that you can expand upon to become successful and profitable. Success in business begins with establishing a presence. Three fundamental things will help drive your success from the start: marketing automation, branding, and customer service. Focusing on correctly implementing these three key elements will build a solid foundation for a thriving and sustainable business.
This audiobook is your “get started” guide to developing your marketing automation, brand presence, and customer service by learning about best practices and key areas of focus. Using the information in this audiobook will propel you from the basic ABC's of running your business - to mastering your business goals from A to Z.
©2018 Henry Hoffmeier (P)2018 Henry HoffmeierVous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !