Couverture de FADS Marketing

FADS Marketing

Food, Alcohol, Drugs, Sex, and the New Marketing World Order

Aperçu

Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

FADS Marketing

De : Tony Harris
Lu par : Joe Lovitt
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 13,42 €

Acheter pour 13,42 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

This isn’t another audiobook about advertising. It’s an inside look at how companies count on your obsession with food, alcohol, drugs, and sex to drive behavior modification - permanently. It’s not enough to build a better Super Bowl commercial (sorry, but true); the new end game is about changing your entire mindset.

Consultant to the brands that define our digital lifestyles, Tony Harris holds nothing back while explaining how FADS have become so relevant in a technology-enabled world. With straight-faced candor, he explains that humans are easily manipulated and marketers know it. That’s why the FADS that drive us wild say we’re fat, we’re no fun, we need to relax, and we’ll probably die alone. Anything to get you hooked on the next pea-protein, no whip, grown-in-the-lab latte.

Spend 10 minutes with Tony Harris and you’ll walk away knowing 10 things you didn’t know before you met him. By the time you finish FADS Marketing, you’ll have new insights about:

  • Food: What marketers know about food-related trigger points; the five senses and stuffing our faces; specialty foods for special consumers
  • Alcohol: Why booze and the law is a match made in hell; mainstream alcohol marketing featuring weirdos; everyone’s doing it (selling alcohol)
  • Drugs: Marketers know we love a quick fix; yes, you are depressed; the Cannabis revolution
  • Sex: Marketers know everyone fears rejection; you’re gross, no sex for you; who needs "live nude girls" when you’ve got sex robots?

Each chapter features expert interviews and wraps with Harris’ predictions for what’s coming next. Anyone who’s worked with him won’t be surprised to see that some of them are already happening. The only question left is, what book is coming next from Harris himself, and who’s the target?

©2018 Tony Harris (P)2019 Tony Harris
Marketing et ventes Psychologie et interactions sociales Sexualité humaine
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de FADS Marketing

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.