Gratuit avec l’offre d'essai
Écouter avec l’offre
-
Building a StoryBrand
- Clarify Your Message So Customers Will Listen
- Lu par : Donald Miller
- Durée : 4 h et 56 min
Impossible d'ajouter des articles
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Acheter pour 15,52 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
Description
New York Times best-selling author Donald Miller uses the seven universal elements of powerful stories to teach listeners how to dramatically improve how they connect with customers and grow their businesses.
Donald Miller's StoryBrand process is a proven solution to the struggle business leaders face when talking about their businesses. This revolutionary method for connecting with customers provides listeners with the ultimate competitive advantage, revealing the secret for helping their customers understand the compelling benefits of using their products, ideas, or services. Building a StoryBrand does this by teaching listeners the seven universal story points all humans respond to, the real reason customers make purchases, how to simplify a brand message so people understand it, and how to create the most effective messaging for websites, brochures, and social media.
Whether you are the marketing director of a multibillion-dollar company, the owner of a small business, a politician running for office, or the lead singer of a rock band, Building a StoryBrand will forever transform the way you talk about who you are, what you do, and the unique value you bring to your customers.
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de Building a StoryBrand
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
-
Global
-
Interprétation
-
Histoire
- Kristina Parent-Brito
- 02/05/2021
Honestly such a good read
So practical, I've read several books on this subject and none of them actually provided nearly as much clarity as this one did! Highly recommend :-)
Une erreur s'est produite. Réessayez dans quelques minutes.
Merci. Votre vote a été pris en compte.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation !
-
Global
-
Interprétation
-
Histoire
- Sophie Guin #JASSURE
- 10/09/2018
Très intéressant, pratique et concret
Le livre vient avec un accès à une plateforme web pour mettre en application directe tout ce que le livre nous apprend. C’est très concret, va droit au but
Une erreur s'est produite. Réessayez dans quelques minutes.
Merci. Votre vote a été pris en compte.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation !
1 personne a trouvé cela utile
-
Global
-
Interprétation
-
Histoire
- Vanessa engels
- 25/06/2023
Meaningful
Finally a meaningful;perspective to marketing !
Ideal for any heart led leader who holds its creation power back because the market seems overwhelming & the marketing seems to be « manipulating » people.
Thank you !
Une erreur s'est produite. Réessayez dans quelques minutes.
Merci. Votre vote a été pris en compte.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation !
1 personne a trouvé cela utile
-
Global
-
Interprétation
-
Histoire
- Client d'Amazon
- 23/08/2024
Amazing!
Clear and agreeable voice, intonation on point and content easy to grasp. I learned so much. Thanks a lot!
Une erreur s'est produite. Réessayez dans quelques minutes.
Merci. Votre vote a été pris en compte.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation !
-
Global
-
Interprétation
-
Histoire
- soumaeva
- 03/05/2022
Moyen mais ok.
UN bon livre utilise mais pour moi qui ne suis pas dans le marketing c est un peu trop de details et je m'y perds facilement .
L´audio est un peu ennuyeux pour moi. donc pas tres agreeable a écouter. Surement mieux en papier.
Bon éléments a l intérieur quand même.
Une erreur s'est produite. Réessayez dans quelques minutes.
Merci. Votre vote a été pris en compte.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation !
1 personne a trouvé cela utile
-
Global
-
Interprétation
-
Histoire
- Willem Hartman
- 14/09/2020
Where’s the story ?
Imagine a book is that it’s all about telling a gripping story so people become returning clients.
A perfect roadmap so you may catch clients’ attention and keep them interested.
Is it this book ?
I bought it thinking : yeah storytelling, I’ve always believed in that.
My experience : it starts off promising, I tend to agree to the general ideas and method. And I’m learning some new things.
And then it becomes noise....
Halfway the book I thought, what did I just read ? What’s this book about the importance of storytelling that can’t tell a story ?
A book that’s about grabbing attention that escapes my attention.
I can’t focus on it!
There’s no gripping story in this book about how to tell a gripping story.
All in all I agree to the outline, to the method, but the book itself doesn’t deliver. Not for me. But of course, it’s all rather personal.
I hope other people got something for their money.
Une erreur s'est produite. Réessayez dans quelques minutes.
Merci. Votre vote a été pris en compte.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation !