Gratuit avec l’offre d'essai
Écouter avec l’offre
-
Brands and the Brain
- How to Use Neuroscience to Create Impactful Brands
- Lu par : Derek Denzil
- Durée : 9 h et 4 min
Impossible d'ajouter des articles
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Acheter pour 22,00 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
Description
It is evident that some of the most powerful brands are deeply embedded in our unconscious emotions and memories. The purpose of this book is to develop an understanding of the link between the human brain and brand management principles as well as activities. It will educate listeners about brain-operating principles and their impact on how humans perceive brands. The book also analyses how modern brands are created by leveraging brain functioning. In a nutshell, the book explains the indispensable role that the human brain plays in creating, sustaining and rejuvenating brands.
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !