Nouveau chez Audible ?
Résultats lu par "Josh Ssetuba" dans Toutes les catégories
-
-
Black Is the New Green
- Marketing to Affluent African Americans
- De : Leonard E. Burnett, Andrea Hoffman
- Lu par : Josh Ssetuba
- Durée : 6 h et 10 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The general market for luxury goods has become stagnant. Given the new economic reality of the early 21st century—not to mention the all-important new demographics of the new century—it's bad business to continue to rely on luxury's traditional customer base to support sales or on tired marketing strategies and tactics. Burnett and Hoffman show listeners how to follow in the footsteps laid down by brands such as Gucci, HSBC, Sony Electronics, and Aston Martin, amongst others, to become successful in a segment corporations can't afford to overlook if growth is the objective.
-
Black Is the New Green
- Marketing to Affluent African Americans
- Lu par : Josh Ssetuba
- Durée : 6 h et 10 min
- Date de publication : 16/09/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-