Nouveau chez Audible ?
Résultats lu par "Jeanne Bliss" dans Toutes les catégories
-
-
Would You Do That to Your Mother?
- The "Make Mom Proud" Standard for How to Treat Your Customers
- De : Jeanne Bliss
- Lu par : Jeanne Bliss
- Durée : 6 h et 10 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
How do we cut through the rigmarole of business to give customers the treatment they desire, and employees the ability to deliver it? Customer experience expert Jeanne Bliss recommends making business personal to get the traction you need by focusing on one deceptively simple question: "Would you do that to your mother?" Whether you're contemplating your company's returns policy, its social media presence, or its big-picture strategy, this approach helps pinpoint causes of customer unrest and opportunities to deliver joy.
-
Would You Do That to Your Mother?
- The "Make Mom Proud" Standard for How to Treat Your Customers
- Lu par : Jeanne Bliss
- Durée : 6 h et 10 min
- Date de publication : 08/05/2018
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 18,86 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 18,86 € ou 1 crédit audio
-