Nouveau chez Audible ?
Résultats lu par "Erik Shellenberger" dans Toutes les catégories
-
-
Restaurant & Bar Marketing
- The No Bulls#it Guide to Improving Guest Counts
- De : Erik Shellenberger
- Lu par : Erik Shellenberger
- Durée : 1 h et 54 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
A real, raw, and relevant look at the reality of marketing your bar or restaurant in today’s noisy online world. Learn why social media marketing has lost its effectiveness over the years and how content marketing can give you a simple, much-needed edge.
-
Restaurant & Bar Marketing
- The No Bulls#it Guide to Improving Guest Counts
- Lu par : Erik Shellenberger
- Durée : 1 h et 54 min
- Date de publication : 27/02/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,24 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,24 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Restaurant & Bar Marketing III
- Marketers Ruin Everything
- De : Erik Shellenberger
- Lu par : Erik Shellenberger
- Durée : 1 h et 48 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Erik has been in the industry since he was 13 years old. He’s washed his fair share of dishes. What he’s really done, though, is built a successful corporate restaurant and bar marketing career with clients across the country. He’s got the answers you’ve needed. He will walk you through the ways restaurateurs fail at marketing and clearly explain how to avoid those traps. It isn’t just about the food; it’s the mindset that separates the successful from the “former owners”. Are you ready to build the successful restaurant or bar you’ve always known was attainable?
-
Restaurant & Bar Marketing III
- Marketers Ruin Everything
- Lu par : Erik Shellenberger
- Durée : 1 h et 48 min
- Date de publication : 29/03/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,24 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,24 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Restaurant & Bar Marketing II
- Hacking Human Nature
- De : Erik Shellenberger
- Lu par : Erik Shellenberger
- Durée : 1 h et 51 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Google, Yelp, and TripAdvisor are often the consumer’s first impression of your brand, especially in a tourist economy. Is your business dominating your competition, or have you not addressed your search engine ranking because you “show up” if you Google your own business? Good enough, right? Not even close. What works for your competitor’s brand could be worthless for yours.
-
Restaurant & Bar Marketing II
- Hacking Human Nature
- Lu par : Erik Shellenberger
- Durée : 1 h et 51 min
- Date de publication : 03/12/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,24 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,24 € ou 1 crédit audio
-