Nouveau chez Audible ?
Résultats lu par "Don R. Crawley" dans Toutes les catégories
-
-
The 5 Principles of IT Customer Service Success
- De : Don R. Crawley
- Lu par : Don R. Crawley
- Durée : 1 h et 30 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Instead of prescribing rigid scripts and protocols, The 5 Principles of IT Customer Service shows the listener how to live a more compassionate and empathetic life as a pathway to delivering exceptional customer service. Ignoring the dictates of most customer service books, The 5 Principles of IT Customer Service focuses instead on the timeless principles of pride in your work combined with compassion and empathy for our customers and colleagues, excellent listening skills, and an ability to treat all people with dignity and respect.
-
The 5 Principles of IT Customer Service Success
- Lu par : Don R. Crawley
- Durée : 1 h et 30 min
- Date de publication : 12/01/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,24 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,24 € ou 1 crédit audio
-