Nouveau chez Audible ?
Résultats de "Robert Lorber" dans Toutes les catégories
-
-
Doing What Matters
- How to Get Results That Make a Difference - The Revolutionary Old-Fashioned Approach
- De : James M. Kilts, Robert L. Lorber
- Lu par : L. J. Ganser
- Durée : 6 h et 3 min
- Version abrégée
-
Global
-
Performance
-
Histoire
There is only one CEO in recent times who has faced ¿ and succeeded at ¿ the extraordinary challenges of leading three major companies ¿ Gillette, Nabisco, and Kraft ¿ into prosperous futures by doing what matters on the fundamentals. That CEO is Jim Kilts. In this vivid first-person account he reveals his system for success that is both cutting-edge and back-to-basics.
-
Doing What Matters
- How to Get Results That Make a Difference - The Revolutionary Old-Fashioned Approach
- Lu par : L. J. Ganser
- Durée : 6 h et 3 min
- Date de publication : 31/08/2007
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 20,71 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 20,71 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Who Are You? What Do You Want?
- A Journey for the Best of Your Life
- De : Mick Ukleja, Robert Lorber
- Lu par : Scott Peterson
- Durée : 3 h et 26 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
This book offers a direct link to understanding one's own motivations and goals, and guides readers through a self-exploratory process that begins with four simple questions: Who are you and what do you want? Where are you and why are you here? What will you do and how will you do it? Who are your allies and how can they help?
-
Who Are You? What Do You Want?
- A Journey for the Best of Your Life
- Lu par : Scott Peterson
- Durée : 3 h et 26 min
- Date de publication : 10/06/2010
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 18,11 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 18,11 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Doing What Matters
- How to Get Results That Make a Difference-The Revolutionary Old-Fashioned Approach
- De : James M. Kilts, Robert L. Lorber
- Lu par : Marc Cashman
- Durée : 9 h et 10 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
There is only one CEO in recent times who has faced ¿ and succeeded at ¿ the extraordinary challenges of leading three major companies ¿ Gillette, Nabisco, and Kraft ¿ into prosperous futures by doing what matters on the fundamentals. That CEO is Jim Kilts. In this vivid first-person account he reveals his system for success that is both cutting-edge and back-to-basics.
-
Doing What Matters
- How to Get Results That Make a Difference-The Revolutionary Old-Fashioned Approach
- Lu par : Marc Cashman
- Durée : 9 h et 10 min
- Date de publication : 20/08/2007
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 25,14 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 25,14 € ou 1 crédit audio
-