Nouveau chez Audible ?
Résultats de "Michael Silverstein" dans Toutes les catégories
-
-
Rocket
- Eight Lessons to Secure Infinite Growth
- De : Michael J. Silverstein, Dylan Bolden, Rune Jacobsen, and others
- Lu par : Jim Tedder
- Durée : 12 h et 33 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Rocket tells the story of how 16 remarkable business leaders created great brands. Leslie Wexner tells you how he turned a two-store chain into a $6.5 billion worldwide brand called Victoria Secret, and Howard Schultz shares how he took his passion for a little coffee shop in Seattle and grew it into a 22,000-store chain, just to name two. Every story is connected to a “how-to” lesson, and by the end, you'll have what you need to turn your best customers into apostles, cravers, and brand ambassadors.
-
Rocket
- Eight Lessons to Secure Infinite Growth
- Lu par : Jim Tedder
- Durée : 12 h et 33 min
- Date de publication : 10/08/2021
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 18,85 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 18,85 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Women Want More
- De : Michael J. Silverstein, Kate Sayre
- Lu par : Kellie Fitzgerald
- Durée : 10 h et 14 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Haven't women gotten everything they want? Economic power? Social influence? Business clout? Yes, but it turns out that these fantastic gains have come at a heavy price, as consumer goods experts Michael J. Silverstein and Kate Sayre discovered in an unprecedented study of 12,000 women in 40 countries. That relentless upward climb has left women feeling stressed out, time starved, and overburdened.
-
Women Want More
- Lu par : Kellie Fitzgerald
- Durée : 10 h et 14 min
- Date de publication : 31/05/2016
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 20,42 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 20,42 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Creatures of Politics
- Media, Message, and the American Presidency
- De : Michael Lempert, Michael Silverstein
- Lu par : Clay Teunis
- Durée : 9 h et 19 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
It's a common complaint that a presidential candidate's style matters more than substance and that the issues have been eclipsed by mass-media-fueled obsession with a candidate's every slip, gaffe, and peccadillo. This audiobook explores political communication in American presidential politics, focusing on what political insiders call "message". Message, Michael Lempert and Michael Silverstein argue, is not simply an individual's positions on the issues but the craft used to fashion the creature the public sees as the candidate.
-
Creatures of Politics
- Media, Message, and the American Presidency
- Lu par : Clay Teunis
- Durée : 9 h et 19 min
- Date de publication : 31/10/2013
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The $10 Trillion Prize
- Captivating the Newly Affluent in China and India
- De : Michael J. Silverstein, Abheek Singhi, Carol Liao, and others
- Lu par : Don Hagen
- Durée : 11 h et 31 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
You've heard of the burgeoning consumer markets in China and India that are driving the world economy. But do you know enough about these new consumers to convert them into customers? In The $10 Trillion Prize, bestselling author Michael J. Silverstein and The Boston Consulting Group colleagues in China and India provide the first comprehensive profile of the emerging middle class, primed to transform the global marketplace.
-
The $10 Trillion Prize
- Captivating the Newly Affluent in China and India
- Lu par : Don Hagen
- Durée : 11 h et 31 min
- Date de publication : 06/02/2013
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 18,60 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 18,60 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Treasure Hunt
- Inside the Mind of the New Consumer
- De : Michael J. Silverstein
- Lu par : John H. Mayer
- Durée : 9 h et 19 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Today's consumers can seem impossible to understand, and even harder to please. For instance, the average mall shopper will spend about $100, then leave when she hits that limit. She'll probably buy shoes rather than clothing, because she doesn't want to think about her dress size. And the store most likely to get her money isn't the one with the nicest display or the deepest discounts, it's the one closest to her parking spot.
-
Treasure Hunt
- Inside the Mind of the New Consumer
- Lu par : John H. Mayer
- Durée : 9 h et 19 min
- Date de publication : 03/05/2006
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 18,86 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 18,86 € ou 1 crédit audio
-