Nouveau chez Audible ?
Résultats de "Joshua Seiden" dans Toutes les catégories
-
-
Outcomes over Output: Why Customer Behavior Is the Key Metric for Business Success
- De : Joshua Seiden
- Lu par : Chris Abell
- Durée : 1 h et 21 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In the old days, when we made physical products, setting project goals wasn’t that hard. But in today’s service - and software-driven world, “done” is less obvious. When is Amazon done? When is Google done? Or Facebook? In reality, services powered by digital systems are never done. So then how do we give teams a goal that they can work on? Mostly, we simply ask teams to build features - but features are the wrong way to go. We often build features that create no value. Instead, we need to give teams an outcome to achieve.
-
Outcomes over Output: Why Customer Behavior Is the Key Metric for Business Success
- Lu par : Chris Abell
- Durée : 1 h et 21 min
- Date de publication : 23/05/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,24 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,24 € ou 1 crédit audio
-