Nouveau chez Audible ?
Résultats de "James Merlino" dans Toutes les catégories
-
-
Zero Harm
- How to Achieve Patient and Workforce Safety in Healthcare
- De : Craig Clapper, James Merlino, Carole Stockmeier
- Lu par : Gary MacFadden
- Durée : 9 h et 22 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The world's leading safety experts share practical day-to-day solutions that combine the latest tools and technologies in healthcare today with the best safety practices from high-risk yet high-reliability industries, such as aviation, nuclear power, and the United States military. Using these field-tested methods, you can develop new leadership initiatives, educate workers on the universal skills that can save lives, organize and train safety action teams, implement reliability management systems, and create long-term, transformational change.
-
Zero Harm
- How to Achieve Patient and Workforce Safety in Healthcare
- Lu par : Gary MacFadden
- Durée : 9 h et 22 min
- Date de publication : 22/07/2021
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Service Fanatics
- How to Build Superior Patient Experience the Cleveland Clinic Way
- De : James Merlino
- Lu par : Tim Lundeen
- Durée : 10 h et 21 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Cleveland Clinic has long been recognized for driving some of the best clinical outcomes in the nation, but it was not always a leader in patient experience. How did Cleveland Clinic turn itself around so effectively and so quickly? More important, how can you do the same with your organization? Service Fanatics reveals the strategies and tactics the Clinic applied to become one of today's leading patient-experience healthcare organizations - methods that seamlessly translate to any business seeking to improve its customer experience.
-
Service Fanatics
- How to Build Superior Patient Experience the Cleveland Clinic Way
- Lu par : Tim Lundeen
- Durée : 10 h et 21 min
- Date de publication : 28/07/2021
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 18,85 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 18,85 € ou 1 crédit audio
-