Nouveau chez Audible ?
Résultats de "Alexandra Cahill" dans Toutes les catégories
-
-
How to Handle Abusive Customers
- Effective Strategies for Navigating Difficult Interactions and Enhancing Customer Relations
- De : Alexandra Cahill
- Lu par : Judy Ruggles
- Durée : 1 h et 4 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In the demanding field of customer service, encountering difficult or abusive customers is an inevitable challenge. Alexandra Cahill's "How to Handle Abusive Customers" serves as a comprehensive guide, offering a wealth of practical strategies to effectively navigate these challenging interactions. This book is an invaluable resource for customer service representatives, retail workers, call center employees, and anyone who regularly engages with customers.
-
How to Handle Abusive Customers
- Effective Strategies for Navigating Difficult Interactions and Enhancing Customer Relations
- Lu par : Judy Ruggles
- Durée : 1 h et 4 min
- Date de publication : 28/12/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,24 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,24 € ou 1 crédit audio
-