• 094 Playback Memory & UDL Differentiation

  • Dec 11 2024
  • Durée : 44 min
  • Podcast

094 Playback Memory & UDL Differentiation

  • Résumé

  • Teachers may give lectures or create videos to provide information to students, and the speed of information delivery affects the cognitive load of students. We read a study of video playback speed and support materials that shows speeding up the videos may not be particularly harmful to their usefulness, and that other supportive elements are more important to consider. Later, we read a study of UDL practices and differentiation that shows formative assessment, adaptive grouping, and growth mindset all have distinct impacts on instructional differentiation.
    Afficher plus Afficher moins
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de 094 Playback Memory & UDL Differentiation

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.