Couverture de You've Got to Be Kidding!

You've Got to Be Kidding!

How to Keep Your Job Without Losing Your Integrity

Aperçu

Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

You've Got to Be Kidding!

De : Nan DeMars
Lu par : Alexis Papadopolous
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 17,91 €

Acheter pour 17,91 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

What to do when you're caught in the middle of an ethical dilemma at work.

In today's super-stressed workplace, an ethical dilemma can come at you when you least expect it. Here's how to do the right thing without losing your integrity - or your job. You've Got to Be Kidding will help you create an ethics-based workplace that's a joy to work in. This isn't the usual top-down, executive-only manual, but an approach to workplace ethics that's as relevant and accessible to employees as it is to managers and executives. From renowned workplace educator and author of You Want Me To Do What?, this book is filled with recognizable examples ripped from today's headlines that put ethical principles in concrete terms.

  • Filled with recognizable examples that put ethical principles in concrete terms.
  • Covers such topics as topics as loyalty, confidentiality, security, office romance, harassment, social networking at work, harassment, workplace bullying, lying for your boss, and even Internet mischief.
  • A practical manual for assessing, discussing, and resolving ethical dilemmas in the workplace.

With employees at all levels being held more accountable than ever before, You've Got to Be Kidding gives businesses of all types and sizes a winning set of principles and practices to do business at the highest ethical level and serves as a guide for anyone who wants to do the right thing without losing their integrity or their job.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying reference material will be available in your My Library section along with the audio.

©2011 Nan DeMars (P)2012 Gildan Media
Comportement au travail et organisationnel
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de You've Got to Be Kidding!

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.