Couverture de Your Restaurant

Your Restaurant

Exceptional Customer Service

Aperçu
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE

3 mois gratuits
Essayer pour 0,00 €
Cette offre est valable du 17.06.2025 au 31.07.2025.
1 livre audio par mois au choix dans notre catalogue inégalé.
Écoutez des milliers de livres audio, podcasts et Audible Originals.
Après 3 mois, 9,95 €/mois.

Your Restaurant

De : Adina Brunetti
Lu par : Corinne LePage
Essayer pour 0,00 €

Après 3 mois, 9,95 €/mois. Cette offre est valable du 17.06.2025 au 31.07.2025. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 13,42 €

Acheter pour 13,42 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

In Your Restaurant: Exceptional Customer Service, award-winning entrepreneur and hospitality expert Adina Brunetti unveils the secrets to building a thriving restaurant through exceptional customer service. Drawing from her extensive experience as the founder of AB 27 Group and Adina Creative Food, Adina shares proven strategies for creating memorable dining experiences that turn first-time guests into your loyal customers.

This comprehensive guide covers:

  • Hospitality Fundamentals: Learn the principles of outstanding service and the six levels of customer satisfaction.
  • Service Standards & Training: Learn how to create systems to ensure consistent quality and empower staff with the skills and motivation to exceed expectations.
  • Conflict Resolution: Handle complaints with professionalism using the HEART formula and effective communication strategies.
  • Customer Loyalty & VIP Guests: Develop programs that foster loyalty and personalize service for high-value customers.
  • Online Reputation Management: Protect and enhance your brand image by responding to reviews and leveraging social media.

Full of tips, real-life examples, and expert insights, this book is a must for restaurateurs, managers, and hospitality professionals who want to elevate their service and grow their business.

Whether you're starting a new restaurant or improving an existing one, Your Restaurant: Exceptional Customer Service provides the tools and strategies to deliver unforgettable guest experiences and achieve long-term success.

©2021 Adina Brunetti (P)2021 Adina Brunetti
Développement commercial et entrepreneuriat Marketing et ventes
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Your Restaurant

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.