Couverture de You Are an IP Company

You Are an IP Company

The 12-Step Plan to Increase Your Intellectual Property Influence, Impact, and Income

Aperçu

Offre à durée limitée

3 mois gratuits
Essayez pour 0,00 €.
L'offre prend fin le 28 janvier 2025 à 23 h 59.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de podcasts.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusives
Après 3 mois, votre abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 9,95 €/mois.

You Are an IP Company

De : Kary Oberbrunner, Katherine Rubino
Lu par : Kary Oberbrunner, Katherine Rubino
Essayez pour 0,00 €.

Après 3 mois, 9,95 €/mois. L'offre prend fin le 28 janvier 2025 à 23 h 59.

Acheter pour 17,91 €

Acheter pour 17,91 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

The Most Valuable Companies in the World. Leverage a Powerful Secret. Do you?

Taylor Swift isn’t a singer, songwriter, or entertainer. She’s an IP Company—filing over 300 trademarks (and counting), including The Tortured Poets Department, Swiftites, Tayplay, and even her cat’s names—Meredith and Olivia Swift. Taylor Swift doesn’t protect her IP because she’s a big star. She’s a big star because she protects her IP.

Play-Doh also takes its IP seriously, protecting the scent of its modeling compound with the proprietary description, “Sweet, slightly musky, vanilla fragrance, with slight overtones of cherry, combined with the smell of a salted, wheat-based dough." Even The Coca-Cola Company knows its value is found in its trade secret, not the carbonated beverage it bottles.

You’re not that different. But sadly, most entrepreneurs don’t think they have any intellectual property. Truth is, they just don’t know how to find it. The few who do, don't know how to protect it. Over 90% of your company’s value is linked to your IP. Unless you value your IP, your clients, competitors, and collaborators won’t truly value you.

Kary Oberbrunner, entrepreneur and inventor of Instant IP™, and Katherine Rubino, a Partner at Caldwell, the fastest-growing IP law firm in America for more than four years in a row, team up to offer a proven guide for identifying your ideas and protecting them the fastest, easiest, and most effective way possible.

Get ready to discover:

  • Why you should not promote your IP until you first protect your IP
  • Which IP protection strategy makes sense for your unique circumstances
  • How Disney, Lego®, CrossFit, Dr. Pepper, Magnolia, and Apple experienced exponential growth by leveraging their IP
  • The 12-step plan to increase your intellectual property influence and impact
  • Forty-seven practical ways of monetizing your IP so you realize true income

Your Ideas are Valuable. Start Protecting Them Today.

©2024 Kary Oberbrunner (P)2024 Kary Oberbrunner
Sciences sociales et politiques
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de You Are an IP Company

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.