What's the Big Idea?
A Guide to Creative Marketing Communication
Impossible d'ajouter des articles
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Acheter pour 3,55 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
-
Lu par :
-
Cynthia Stone
-
De :
-
Jerry Bader
À propos de cette écoute
What's the Big Idea? lays out 28 optional approaches for creating the high concept that can be the center point of all marketing decisions a business needs to make. By using one of these concepts, entrepreneurs can make the appropriate decisions to invest and use the numerous tactical marketing and advertising options available and, more importantly, avoid wasting money on fad, over-hyped tactics that may be suitable for some, but may not be suitable for everyone.
Using this book to develop a high-concept marketing strategy may just be the one thing that will make the difference in a business building a successful brand or in falling into the vast wasteland of Web mediocrity.
©2013 Jerry Bader (P)2018 Jerry BaderVous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !