What the Actual Fuss
Why the CX Buzzword Is Relentlessly Haunting You
Impossible d'ajouter des articles
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Acheter pour 13,42 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
-
Lu par :
-
Bibi Sofowote
-
De :
-
Bibi Sofowote
À propos de cette écoute
In What the Actual Fuss: Why the CX Buzzword Is Relentlessly Haunting You, Bibi Sofowote brings his extensive experience to bear as he tackles the growing frenzy around Customer Experience. This book cuts through the fluff and explores why the term "CX" has become a relentless buzzword, often overused without real substance.
With a mix of humor, critical insights, and a no-nonsense approach, Bibi calls attention to what truly makes or breaks customer relationships. This isn’t just another CX guide — it’s an eye-opener that dares listeners to rethink the way they view customer interactions and the importance of genuine value in service. Through the book, Bibi invites listeners to understand the hype, confront the challenges, and, most importantly, redefine what Customer Experience should truly mean.
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !