Gratuit avec l’offre d'essai
Écouter avec l’offre
-
UnMarketing
- Stop Marketing. Start Engaging.
- Lu par : Scott Stratten
- Durée : 5 h et 34 min
Impossible d'ajouter des articles
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Acheter pour 17,91 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
Description
For generations, marketing has been hypocritical. We've been taught to market to others in ways we hate being marketed to (cold-calling, flyers, ads, etc.). So why do we still keep trying the same stale marketing moves?
UnMarketing shows you how to unlearn the old ways and consistently attract and engage the right customers. You'll stop just pushing out your message and praying that it sticks somewhere. Potential and current customers want to be listened to, validated, and have a platform to be heard- especially online. With UnMarketing, you'll create such a relationship with your customers, and make yourself the logical choice for their needs.
This book:
- Explains how to create a mindset and systems to roll out a new, 21st-century marketing approach
- Focuses on a Pull & Stay method (pulling your market towards you and staying/engaging with them, leading them to naturally choose you for their needs) rather than Push & Pray
- Redefines marketing as all points of engagement between a company and its customers, not just a single boxed-in activity
Traditional marketing methods are leading to diminishing returns and disaffected customers. The answer? Stop marketing, start UnMarketing!
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de UnMarketing
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
-
Global
-
Interprétation
-
Histoire
- Utilisateur anonyme
- 16/03/2021
by now this is 10 year old theory.
most of it is still relevant and good, but sometimes funny since Google+ etc is still a topic from times.
Une erreur s'est produite. Réessayez dans quelques minutes.
Merci. Votre vote a été pris en compte.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation !