Couverture de They Buy Your Because

They Buy Your Because

Closing the Sale in a Crowded Market

Aperçu

Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

They Buy Your Because

De : Gerry O’Brion
Lu par : Gerry O'Brion, Stacey Crowley
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 17,91 €

Acheter pour 17,91 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

Learn the missing link to influence and closing sales in crowded, competitive markets.

The former brand manager of Coors Light reveals how they made over $1 billion turning the mountains blue and how you can use the same strategies in your business.

Many companies in crowded, competitive markets struggle to stand out in the sea of sameness and close sales. That's because there is a missing link to creating influential marketing and sales messages that most companies don’t know about and almost none are using. It's called your Because.

The Because framework reveals why customers buy—and how to influence them to buy from you. It is the intersection of age-old advertising strategies and the science of decision-making, applied to today’s toughest marketing and sales challenges. It draws from billion-dollar brand strategies, Harvard research, and Nobel laureate work on influence, and results in practical application.

The framework includes seven steps and answers the question: Why do people buy this vs. that, and how do we influence those choices? The book includes 17 techniques for creating your Becauses and over 40 case studies of companies that have done it.

In this book, Gerry O'Brion combines his years as a corporate executive with over a decade of real-world experience implementing the framework in companies around the globe. His keynote address reaches thousands of CEOs, businesses owners, executives, sales professionals, franchisees, and marketers every year. Companies who use the framework focus their messages, drive innovation, increase trust, generate more referrals and close more sales.

©2023 Gerry O'Brion (P)2023 Gerry O'Brion
Développement commercial et entrepreneuriat Marketing et ventes
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de They Buy Your Because

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.