The Voice of the Underdog
How Challenger Brands Create Distinction by Thinking Culture First
Impossible d'ajouter des articles
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Acheter pour 17,91 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
-
Lu par :
-
Mike Sullivan
-
Michael Tuggle
À propos de cette écoute
What does building your company’s culture have to do with building your brand? Get ready to find out.
In The Voice of the Underdog®: How Challenger Brands Create Distinction by Thinking Culture First, advertising veterans Mike Sullivan and Michael Tuggle unpack the poorly understood and grossly underleveraged connection between brand and culture. Filled with fascinating case studies, entertaining stories, and engaging insights, the book examines the true essence of what makes a company a challenger brand, unveils how successful challengers of all sizes use culture to create extraordinary brand distinction, and finishes with a detailed blueprint for building your own transcendent culture.
©2020 Mike Sullivan and Michael Tuggle (P)2021 Mike Sullivan and Michael TuggleVous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !