Gratuit avec l’offre d'essai
Écouter avec l’offre
-
The Ultimate Sales Letter, 4th Edition
- Attract New Customers, Boost Your Sales
- Lu par : Matt Cartsonis
- Durée : 4 h et 45 min
Impossible d'ajouter des articles
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Acheter pour 15,26 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
Description
Write well to sell big!
In the age of email and instant communication, great sales copy is indispensable to closing a deal. But too many sales letters end up in the junk file or the wastebasket. In this new edition of his top-selling work, author Dan Kennedy explains why some sales letters work and most don't. And he shows how to write copy that any business can use.
Among other things, he provides:
- Completely updated text and examples
- Great headline formulas
- New exercises to spark creativity
- The best way to use graphics
Kennedy is the most successful, highly paid direct-response copywriter in the country. In this audiobook, he shares his step-by-step formula so everyone can write letters that will nail the sale.
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de The Ultimate Sales Letter, 4th Edition
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
-
Global
-
Interprétation
-
Histoire
- Kindle Customer
- 14/08/2024
Boring and outdated
Sales letter like in PAPER LETTER?? We are in 2024, this book should be here. It's insulting that I wasted a credit on that
Une erreur s'est produite. Réessayez dans quelques minutes.
Merci. Votre vote a été pris en compte.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation !