Couverture de The Power of Instinct

The Power of Instinct

The New Rules of Persuasion in Business and Life

Aperçu

Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

The Power of Instinct

De : Leslie Zane
Lu par : Kelli Tager
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 17,28 €

Acheter pour 17,28 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

Award-winning Fortune 500 brand consultant and behavioral expert Leslie Zane shatters conventional marketing wisdom, showing listeners how to tap into the hidden brain where instinct prevails, creating a powerful network of connections that drive people to buy your product, company, or vision.

People don’t make decisions with their conscious mind, but on instinct. In The Power of Instinct, marketing consultant and behavioral science expert Leslie Zane shows that to grow a brand, business, or even a social movement, traditional persuasion tactics fall short. Instead, you must connect to the instinctive mind. And to do this, you need to understand the science of consumer choice and employ techniques that work with a person’s brain, not against it.

Zane uncovers the hidden network of connections that dictates the snap decisions we make and cracks the code on how to influence it. With a revolutionary set of rules for expanding the network, Zane shows us how to make any brand, business, political candidate, or idea the dominant instinctive choice. With science as your guide, as well as stories from the world’s most successful brands from McDonald's and Lululemon to the Yankees and Taylor Swift, you'll learn:

  • What kind of messages create the greatest amount of positive associations;
  • Why finding new customers accelerates growth and relying on existing ones is a trap;
  • Why emotional stories are not enough to drive trial and long-term brand loyalty.

Whether you're an entrepreneur, Fortune 500 executive, marketing professional, or job seeker, mastering the power of instinct will help supercharge your growth and make whatever you’re selling the first choice for any audience.

©2024 Leslie Zane (P)2024 PublicAffairs
Marketing et ventes Psychologie et interactions sociales Réussite personnelle
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de The Power of Instinct

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.