The Power of Customer Experience: 5 Elements To Make An Impact
Impossible d'ajouter des articles
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Acheter pour 13,42 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
-
Lu par :
-
Elizabeth Dixon
-
De :
-
Elizabeth Dixon
À propos de cette écoute
Who doesn't want to make an impact? We all long to be a part of something bigger, something greater, something meaningful in this life. And whether you're the boss calling the shots, the employee making it happen, or the intern just starting out in your field, I believe you're uniquely positioned right where you are to make an impact in the place you spend so much of your time: your job!
This book is designed to help growth-minded people like you see the power and potential they have to make an impact by changing the customer experience for their businesses and brands for the better.
©2022, 2023 Elizabeth Dixon (P)2023 Elizabeth DixonVous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !