Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

Aperçu
  • The Long Tail

  • Why the Future of Business Is Selling Less of More
  • De : Chris Anderson
  • Lu par : Christopher Nissley
  • Durée : 7 h et 56 min
  • 5,0 out of 5 stars (1 notation)

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

The Long Tail

De : Chris Anderson
Lu par : Christopher Nissley
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 17,28 €

Acheter pour 17,28 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.

Description

Our world is being transformed by the Internet and the near limitless choice that it provides to consumers; tomorrow's markets belong to those who can take advantage of this. The Long Tail is really about the economics of abundance, an entirely new model for business that is just starting to show its power as unlimited selection reveals new truths about what consumers want and how they want to get it. The record business has been transformed by iTunes and Rhapsody; a similar transformation is coming to just about every industry imaginable.

What happens when everything in the world becomes available to everyone? When the combined value of all the millions of items that may sell only a few copies equals or exceeds the value of the few items that sell millions each? When a bunch of kids with no profit motive can record a song or make a video and get the same electronic distribution for it as the most powerful corporation?

Chris Anderson, editor in chief of Wired magazine, first explored "The Long Tail" in an article that has become one of the most influential business essays of our time. Using the worlds of movies, books, and music, he showed how the Internet has made possible a new world in which the combined value of modest sellers and quirky titles equals the sales of the top hits. He coined the term "The Long Tail" to describe this phenomenon, a phrase that's since appeared in boardrooms and media around the world.

"In short, though we still obsess over hits," Anderson writes, "they are not quite the economic force they once were. Where are those fickle consumers going instead? No single place. They are scattered to the winds as markets fragment into a thousand niches."

©2006 Chris Anderson. All rights reserved (P)2006 Hyperion. All rights reserved.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Commentaires

    "Anderson manages to explain a murky trend in clear language, giving entrepreneurs and the rest of us plenty to think about." (Publishers Weekly)

    Ce que les auditeurs disent de The Long Tail

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.
    Global
    • 5 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      1
    • 4 étoiles
      0
    • 3 étoiles
      0
    • 2 étoiles
      0
    • 1 étoile
      0
    Interprétation
    • 5 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      1
    • 4 étoiles
      0
    • 3 étoiles
      0
    • 2 étoiles
      0
    • 1 étoile
      0
    Histoire
    • 5 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      1
    • 4 étoiles
      0
    • 3 étoiles
      0
    • 2 étoiles
      0
    • 1 étoile
      0

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.