Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

Aperçu
  • The Creative Team

  • Notes on Design and Operation of Creative Organizations
  • De : Andrew Carlson
  • Lu par : Matthew Spaur
  • Durée : 3 h et 20 min

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

The Creative Team

De : Andrew Carlson
Lu par : Matthew Spaur
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 13,42 €

Acheter pour 13,42 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.

Description

Creative work is poor preparation for creative leadership.

While writers, designers, editors, and other creative professionals spend years learning and refining creative craft skills, those skills do nothing to prepare us for the human, organizational, and operational challenges that come with promotions to leadership. And as your responsibility grows, it’s those organizational and leadership skills that will hold you and your team back.

  • How do you scale yourself and your time?
  • How should you organize your team?
  • How can you structure hiring, firing, and promotion?
  • What do you need to know to set yourself up for success in creative leadership?

Even if you’re lucky and have had great role models along the way, leading a team of creative professionals is a daunting experience. You shouldn’t have to figure it out alone.

Author Andrew Carlson has spent over 20 years as a professional advertising creative in New York City. He has held the roles of Chief Creative Officer for Digitas North America and Chief Experience Officer for the Organic Agency, building and leading large, diverse and distributed teams of creative professionals in pitch and award-winning work.

This book is the missing manual for all the things you need to know when you stop being an individual contributor and start leading a creative team of your own.

©2023 Andrew Carlson (P)2023 Andrew Carlson
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de The Creative Team

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.