Gratuit avec l’offre d'essai
Écouter avec l’offre
-
The Caring Economy
- How to Win with Corporate Social Responsibility (CSR)
- Lu par : Toby Usnik
- Durée : 4 h et 57 min
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Acheter pour 13,42 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Description
This look at CSR (Corporate Social Responsibility) - where it began, where it is today, and where it is headed, told chronologically and through Toby Usnik’s 25 years of brand stewarding at celebrated multinational and start-up firms - is a primer for leaders in small- and medium-sized businesses that are figuring out how to manage their triple bottom line (people, profit, and planet). This book is a primer for any leader developing or expanding their CSR efforts.
This book explains to business leaders:
- How CSR contributes to their bottom line and why they cannot "fake" caring
- How business leaders leverage to CSR make their companies more profitable, more attractive to the best talent, customers, and investors
- How CSR helps retain and grow top talent to a degree that allows them to see around corners and lead in their organizations and markets
- How CSR connect brands with the younger consumer and makes them loyal to your brand
- How good CSR creates evangelists for brands, creating a halo effect that drives more editorial and social media, and reaches consumers in more cost effective ways than advertising
- How to separate the wheat from the chaff: What are the myths and false hopes of CSR? And who are the charlatans trying to exploit a company’s efforts to create meaningful change through CSR?
- Why leaders cannot afford not to think about CSR and integrate it to their business (e.g., this is not something only for large companies or public companies)
- The ways to avoid reinventing the wheel by borrowing from those who have already established best-in-class practices
- Why and how ultimately CSR as we know it will and should go away because it is so integrated into the DNA of the brand and its employees
©2018 William L. Usnik Jr. (P)2018 William L. Usnik Jr.
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de The Caring Economy
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.