The Art of Social Selling
Finding and Engaging Customers on Twitter, Facebook, LinkedIn, and Other Social Networks
Impossible d'ajouter des articles
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Acheter pour 19,40 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
-
Lu par :
-
Judy Hoctor
-
De :
-
Shannon Belew
À propos de cette écoute
Social media platforms such as Facebook, Twitter, LinkedIn, and Pinterest are changing the way consumers make purchasing decisions...and tapping into these online communities has become a necessary part of any integrated sales strategy. Citing enlightening research and real-world examples, this smart, practical guide presents listeners with a detailed methodology for growing sales and expanding their customer base using social media.
Listeners will learn how to:
- Use content and conversations to build online relationships that transition to sales
- Execute realistic sales strategies for each of the major social media platforms
- Spot social media trends that may influence future buying behaviors
- Sell online in B2B and B2C environments
- Turn social shares (likes, favorites, +1s) into social sales
- Set tangible goals
- Use online tools and analytics to track social influencers and identify relevant conversations as they are happening
Complete with a chapter dedicated to capturing mobile sales - a segment poised to explode as the adoption of smartphones and tablets grows - The Art of Social Selling is essential reading for every sales professional.
©2014 Shannon Belew (P)2014 Gildan Media LLCVous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de The Art of Social Selling
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
-
Global
-
Interprétation
-
Histoire
- Andersen
- 03/04/2015
Good book for beginners to social media marketing
Some interesting parts but quite basic. I was looking for something more advanced. The voice was a bit distracting at times. Very robotic. A good book though if you're new to social media.
Une erreur s'est produite. Réessayez dans quelques minutes.
Merci. Votre vote a été pris en compte.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation !