That's a Bullseye: A Marketing Story About Finding the Right Products, Consumers, and Campaign to Grow a Business
Impossible d'ajouter des articles
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Acheter pour 6,24 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
-
Lu par :
-
Chris Abernathy
À propos de cette écoute
This book is for anyone interested in marketing. Whether you're a beginning business school student or an experienced executive, it provides a practical approach for creating your marketing strategy and growing your business in an ever-changing environment. In this marketing fable, the authors outline six easy steps to build a powerful online presence. It's written in story format, so it's easy to listen to and keeps you engaged throughout the book. The authors also provide a summary of the key lessons and helpful templates that you can use to hit a bullseye with your own products, consumers, and campaigns.
©2017 Richard Blazevich (P)2017 Richard BlazevichVous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !