Couverture de That Ain't Nothing New: But Does It Matter?

That Ain't Nothing New: But Does It Matter?

The Genius of Business Ideas Rediscovered

Aperçu

Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

That Ain't Nothing New: But Does It Matter?

De : L. David Harris
Lu par : L. David Harris
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 6,24 €

Acheter pour 6,24 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

There are rarely ever brand-new ideas. Inventions are often old ideas recycled, enhanced, and marketed in a new method and format. This is all called freewheeling innovation, and this is how society (and technology) progresses. You cannot be afraid to take someone else's ideas, improve on them, and claim them as your own. This "thievery" is almost the lifeline of innovation.

Recent technological advancements have been mostly regulated to the corporate level, but intercorporate dealings prove the freewheeling innovation theory. Corporate giants are constantly confronting each other in front of judges, arguing about whether one firm has copied technology invented by another firm. If nothing else, this proves to you and me that copying others is a hallmark of invention.

Now, if only our courts would understand this concept, the little guys would have a much better chance. Corporations are constantly copying each other's ideas and improving upon them. They also have the resources to defend their improvements in court, unlike most individuals, who cannot fight against a litany of highly remunerated, bloodthirsty corporate lawyers.

Yet you cannot and should not let this hold you back, as the only chance you have of being sued is if you have successfully introduced something "new" that is actually hurting sales of a big corporate monster. A lawsuit against you will only confirm your success. The notion that new ideas and products are invented is just a creation myth.

©2015 L. David Harris (P)2015 L. David Harris
Développement commercial et entrepreneuriat Sciences sociales
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de That Ain't Nothing New: But Does It Matter?

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.