Couverture de Social Media Guide for Aviation Professionals

Social Media Guide for Aviation Professionals

Personal Branding & Building Relationships in the World's Fastest Industry

Aperçu

Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

Social Media Guide for Aviation Professionals

De : Paula Anderson Williams, John F. Williams
Lu par : Ridley Wilson
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 17,91 €

Acheter pour 17,91 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

You've heard the hype. But does social media really work for complex, high-ticket, B2B aviation marketing? We have complicated products and services that can really benefit from being demonstrated online. And you have competitors who still think social media is for teenage girls to share eye makeup techniques and funny videos of their guinea pigs (it is, but it has grown significantly beyond that!).

Authors John and Paula Williams are no strangers to the high expectations (and sometimes low margins) of FBOs, MROs, charter companies, repair stations, software companies, component makers, and doctors, lawyers, and insurance professionals in the aviation industry. The company they founded has achieved consistently high performance results for these clients.

The answer is yes. In fact, in some ways it works even better for aviation. We have specialized audiences so targeting is much more important so that we're not wasting money advertising to the general population.

From the foreword by best-selling social media author Kim Walsh Phillips: "Like one of my celebrity coaching clients–Kevin 'Mr. Wonderful' O’Leary of NBC’s Shark Tank–likes to say, 'it isn’t magic. It’s smart marketing.'"

You are in the best time ever to grow a business. Opportunity abounds and if used wisely it can skyrocket your growth. This audiobook is the exact tool you need to get you there. In it, Paula shares how to build an effective long game marketing campaign that will drive a prospect from not knowing anything about you to seeking a conversation and ultimately closing the sale. Paula is the leading expert in aviation marketing, and she’s put together the exact blueprint you need to effectively market online.

©2019 ABCI LLC (P)2023 ABCI LLC
Marketing et ventes
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Social Media Guide for Aviation Professionals

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.