Couverture de Slow Selling

Slow Selling

How to Get Customers Wanting to Buy Without Sacrificing Principles or Profits

Aperçu

Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

Slow Selling

De : Guy Arnold, Brendan Donnelly
Lu par : Guy Arnold
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 17,91 €

Acheter pour 17,91 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

In today’s revolutionary market, the classic sales model is both out-of-date and dangerous. Often, it seems like you don’t just have to run to keep up, you have to continually sprint, market, and discount. That’s exhausting, but there is another way.

The best and most successful organizations don’t follow this chaotic strategy. They slow down and design world-class solutions that optimize sales for the long term. This is the approach we call "slow selling".

Praise for the book:

"Effective selling has never been easy, but now, it's harder than ever. This more stringent world calls for much simpler and more customer-focused sales tools and processes, and Slow Selling delivers exactly that." (Hyrum Smith, co-founder and former CEO of Franklin Covey)

"Working relentlessly to deliver the very finest service has led to a consistent and continual growth in sales. It is this exact approach that is advocated and explained in the "slow-selling" process. I thoroughly recommend this book!" (Jay Wright, CEO of Virgin Wines)

"Sellers need to act in a slower, more considered, and sophisticated way. They need to add value to the buyer at every step. This is exactly the message and tools delivered by Slow Selling." (Grant Leboff, best-selling author of Sticky Marketing)

"Slow Selling is a breath of fresh air. Today's traditional sales approaches are broken, outdated, and obsolete. Guy and Brendan offer a breakthrough approach that if implemented will revolutionize how selling should be done in the 21st century. I highly recommend this book." (David M.R. Covey, CEO of SMCOV and co-author of Trap Tales)

©2019 Guy Rory Arnold (P)2020 Guy Rory Arnold
Développement commercial et entrepreneuriat Marketing et ventes
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Slow Selling

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.