Prescription for Advertising Volume One
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Acheter pour 6,24 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
-
Lu par :
-
Dick Estell
-
De :
-
Edmond A. Bruneau
À propos de cette écoute
Chapters include:
- Introduction
- 1. Seeing the Whole Elephant
- 2. Getting to Where You Want to Go
- 3. Creativity - the Power to Break Through
- 4. Setting an Advertising Budget
- 5. The In-House or Out-House Dilemma
- 6. Finding a Good Advertising Agency
- 7. Setting the Ground Rules
- 8. How to Pay Your Advertising Agency
- 9. Keeping Your Agency on the Right Track
- 10. How to Work with Your Account Executive
Prescription for Advertising is created specifically for the business owner or manager who needs to advertise but really doesn't know how to make it happen. It's a comprehensive guide to the complete world of advertising.
©1986 Edmond A. Bruneau (P)2012 Edmond A. BruneauVous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Commentaires
"Your first company is getting underway and you've decided to advertise your product. But you don't have an agency and wouldn't know what to say to one if you did. Recommendation: read Rx for Advertising, by Edmond A. Bruneau." (Boston Books).
"Unlike most advertising books on the market today, Prescription for Advertising is not written for the advertising professional, and it's not exactly a do-it-yourself book. Prescription for Advertising is a reference guide to help the business person decide what type of advertising to choose, where to go, and how to interact with professional advertising agencies." ( Christian Science Monitor)
"It's an insider's introduction to murky but important matters such as how to pay an agency, what to expect (and demand) from your account executive, and how to evaluate the agency's recommendations about media buys. Reading it won't make you an expert on advertising, but you'll know what questions to ask those who claim expert status. You'll even be able to talk knowingly about reach, frequency, synergistic advertising, and gross rating points." ( Inc. Magazine)
Ce que les auditeurs disent de Prescription for Advertising Volume One
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.