Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

Aperçu
  • No B.S. Trust Based Marketing

  • The Ultimate Guide to Creating Trust in an Understandibly Un-trusting World
  • De : Dan S Kennedy
  • Lu par : Tom Gallagher
  • Durée : 7 h et 7 min

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

No B.S. Trust Based Marketing

De : Dan S Kennedy
Lu par : Tom Gallagher
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 47,54 €

Acheter pour 47,54 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.

Description

“My research shows we are heading into a major shake-out in business that will determine the leaders for decades to come. This will REQUIRE creative marketing and positioning, and there is no better source than Dan Kennedy on this topic. His book No B.S. Guide to Trust-Based marketing is rich with vital insights.”—Harry S. Dent, Jr., author, The Great Crash Ahead

Trust Between Consumers and Businesses is Gone

Here's How to Fix It

Internationally recognized “millionaire maker,” Dan S. Kennedy, joined by entrepreneur and financial consultant, Matt Zagula, show you how to break down the barriers caused by the “trust no one” mantra invading every customer’s mind today.

They deliver an eye-opening look at the core of all business—trust, and teach you the secrets to gaining it, keeping it, and using it to build competitive differentiation, create price elasticity, attract more affluent clients, and inspire referrals. You'll get the essential strategies required to build trust in an understandably untrusting world, and in turn, attract both business and profits.

Covers

• 8 ways to demonstrate trustworthiness to prospective clients

• The #1 secret desire of today’s untrusting prospects—how to understand it, respond to it, and use it to transform marketing, prospecting, and presentations

• How to avoid dumb mistakes that scream “salesman” to prospects

• Why “Where can I find clients?” is the wrong question. The right question is: How can I construct a business persona and life so that clients seek me out, with trust in place in advance?

• How to keep products, services and prospects away from the avalanche of competitive and confusing information online

• The incorrect assumption that trust is built by imparting information and knowledge and a breakthrough technique to replace this mistake

©2012 Dan S Kennedy (P)2022 Nightingale-Conant
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ces titres pourraient vous intéresser

    Couverture de No B.S. Sales Success in the New Economy
    Couverture de The Ultimate Sales Letter, 4th Edition
    Couverture de L’Offre à 100M $
    Couverture de Magnetic Marketing
    Couverture de Scientific Advertising
    Couverture de Speak to Sell

    Ce que les auditeurs disent de No B.S. Trust Based Marketing

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.