Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

Aperçu
  • Mastering Account Management

  • 102 Steps for Increasing Sales, Serving Your Customers Better, and Working Less
  • De : Dan Englander
  • Lu par : Jim Smith
  • Durée : 2 h et 33 min

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

Mastering Account Management

De : Dan Englander
Lu par : Jim Smith
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 6,67 €

Acheter pour 6,67 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.

Description

You're up to 55% more likely to win business with an existing customer than with an outside prospect. Mastering Account Management is your blueprint for winning long-term business with your highest potential buyers (your customers).

From selling millions in high-end video services, to managing projects in the New York advertising world, Dan Englander learned that most companies don't take the right steps to farm repeat business. Instead of focusing on time-consuming lead-generation tactics, a replicable account management process will produce better and faster returns. Englander's 102-step guide will tell you how to create one for your business.

Learn what the top account managers do:

  • Systematize repeat business.
  • Achieve flexibility and freedom by keeping a barrier between sales and customer or client service.
  • Build long-term partnerships by prioritizing experience over output.
  • Make life easier by leveraging new apps, tools, and high-tech shortcuts.
  • Maximize networking referrals.

Get the right framework for winning more deals, delighting your customers, and achieving peace of mind.

This book is equal parts sales and customer service, with a healthy sprinkling of technology. Those who enjoyed Spin Selling and The Art of Client Service are sure to gain a lot from this book, as will fans of The 4-Hour Workweek.

©2015 Daniel Englander (P)2015 Daniel Englander
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Mastering Account Management

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.