Launch Tomorrow
Take Your Product, Startup, or Business from Idea to Launch in One Day
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Acheter pour 13,42 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
-
Lu par :
-
Luke Szyrmer
-
De :
-
Luke Szyrmer
À propos de cette écoute
This book is about that side project of yours. Regardless of whether you are a hacker or a hustler, this book will show you there is much more to landing pages than button colors. In this book, you will discover:
- How to lay bare your chosen market so that you can enter it effectively
- Finding an effective source of customer acquisition for both validation and sales, so that you can acquire prospects and customers like twisting a spigot handle
- Using previously unavailable quantitative tools for fast early-stage validation
- How to find the right audience for a product, and prove ready to pay for a product, even if you don't have one yet
- Positioning a product relative to other products, so that it stands out and attracts
- Confidently test a product idea to prove unmet demand exists
- Determine and test a clear go-to-market strategy
- How to ethically convince people to convert if you’re just starting up and don't have a track record yet
- Strategies for focused market entry, in order to conserve your limited resources while learning about your target market
- Which metrics actually matter when making your early (or even first) sale
- The critical yet often overlooked components of using a landing page successfully (it’s not what you think)
- Specific case studies of how landing pages were used as minimum viable products, far from the typical split test you see in on-line marketing
- Examples of initial landing pages of the multi-billion dollar tech giants
- What keywords to target, in order to make that first sale!
The fact of the matter is, you need hard-hitting, street-smart, ideally quantitative tactics that produce results. Relevant to your competitive landscape. Easy to implement in your business. With the right product strategy, you will outexecute your competitors.
©2024 Launch Tomorrow (P)2024 Launch TomorrowVous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de Launch Tomorrow
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.