It's Not Luck
Marketing, Production, and the Theory of Constraints
Impossible d'ajouter des articles
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Acheter pour 23,47 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
-
Lu par :
-
Rick Adamson
-
De :
-
Eliyahu M. Goldratt
À propos de cette écoute
Using the unique business-novel format, It's Not Luck continues the story of The Goal protagonist Alex Rogo as he navigates a new set of challenges facing the now over-diversified and under-profitable UniCo, where he has risen to the rank of division manager.
With an engaging voice and dynamic plot, Goldratt shows how to apply his Theory of Constraints (TOC) to achieve ongoing improvement in sales and marketing, inventory control, and production distribution. In addition, he introduces techniques for successful conflict resolution on both a business and a personal level.
©1994, 2014 Original material Goldratt1 Ltd. (P)2014 HighBridge CompanyVous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !